Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er i uke 41?Hvordan er formen din?

Jeg har veldig lite energi,men sover som et barn om natten heldigvis.Skal på overtiskontroll på tirsdag om ikke no har skjedd i løpet av helgen.Har to cm åpning å har hatt sex ganske ofte for å sette i gang,men ingenting har skjedd enda.Er ganske sprekk ferdig nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 41, har masse energi (kanskje mest pga er litt overstresset), hadde 3 cm åpning for 2 dager siden, men fortsatt ingenting som har skjedd. Passe lei

Skrevet

er i uke 41 på søndag, men kan jo si at formen beg å bli passe slapp, sover dårlig om nettene, vondt å snu seg osv, kjenner ett godt nedpress føles som om barnet er på vei ut. termin på tirsag, håper det skjer noe før da;)

Skrevet

Er i uke 41 + 1 (uke 42) og skal til vurdering på sykehuset i morgen. 7 dager over termin i morgen. Jordmora mi synes at babyen virker stor og vil derfor ha et mål av den. Jordmor kjente om jeg var moden i går, men hadde ingen åpning, bortsett fra at livmormunnen nesten var utjevnet. Har en del murringer inni mellom, men ellers ser alt VELDIG rolig ut. Dritt altså, vil bare komme i gang. Har ikke sex fordi samboer synes det er rart, må prøve å overtale han i kveld.... Håper at det skjer noe snart, men føler på meg at det venter til neste uke. Grrrr.... Lykke til til dere andre da :-)

Skrevet

Er like langt som Bellami, 1 uke på overtid i morgen. Skal til legen i morgen, var der på mandag også, men han sjekker ikke modning eller noen ting. Tror han kommer til å evt ta kontakt med sykehuset for videre oppfølging der... Håper for all del det skjer noe snart!! Fikk estimert baby til ca 4 kg dagen før termin, så bekymrer meg litt for hvor ekstremt stor han kommer til å bli.

Skrevet

Er 41+6..desverre..... Er passelig lei nå. Har vært på overtidskontroll, og skal innlegges mandag for igangsetting. Ellers er formen bra, så kan vel ikke klage:/

Skrevet

uke 41 her og...hadde termin onsdag som var...æsj...temmeligt lei alt da barnet mitt er estimert til å bli stort.... :/

Skrevet

har termin i dag, og skal til jordmor på mandag for å se om jeg er moden.. håper bare det skjer noe iløpet av weekenden...har endel murringer og slikt, men plutselig er jeg i topp form...

holder meg for det meste hjemme nå, er sååå lei av alle spørsmål fra hummer og kanari... noen flere?

Skrevet

termin 15 jeg..henger meg på den med alle spørsmål

"er babyen kommet"

"har du rier"

"kjenner du noe?"

gaaaaahhh!!! og alt dette til tross for at jeg har gitt klar beskje om at ingen får vite om jeg kjenner noe,ingen får vite at vi drar,alle får vite etterpå...

er det rart en blir smågal..er ikke nok at en skal takle sin egen spenning og nervøsitet vettu,en ska jaggu bli belemra med et lasssss av spørsmål i tillegg..og det fra allemulige kanter!

Skrevet

Enig... Jeg skulle egentlig vært på det lokale senteret her hvor jeg bor, men jeg gruer meg virkelig... må kjøpe en liten gave til storebror som han skal få på sykehuset...

Jeg må vel psyke meg opp å kjøre dit.. Phu..

Skrevet

uff.. formen er rett og slett slapp. ingen energi ,lei og trist av å ikke være ferdig.. hadde termin på onsdagen. går to dager overtid nå.. slimproppen gikk i går. så jeg trodde å YESSSSSSSSSSSS, Nå er det min tur.. pisss det er ingenting som skjer her. jeg orker ikke mer..... snufs... er så lei nå.... er andre gangsfødende så jeg trodde jeg skulle føde før tiden... arrrrrrrrrrrrrrrgh... litt sliten kan man si... hehehe...

Skrevet

Fikk litt energi, så nå skal jeg snart finne fram støvsugeren og vaskebøtta, teppene er kommet ut på verandaen.. Å sola stråler her ute.. Får så lyst til å gjøre husarbeid når været er så fint, men jeg VET jeg er helt ødelagt etterpå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...