Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Eg sendte en mail til relex for å høyre kor lenge dette tilbudet skulle vare. Svaret var: Hei, Dette skal være i ca 3 år Med vennlig hilsen Torvald Reflex AS Mail : [email protected] Da slepp vi som ikkje er 6 mnd enda å "lyge" på termindato!!!!!! VI HAR GOD TID!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Heia! Takk for info, hahaha, Jeg og venninnen min var så sure for at vi skulle gå glipp av det tilbudet! Bra :-)
junea Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Var på reflex butikken i dag for å hente bøtta. Men da fikk jeg til svar om at de ikke hadde flere igjen:(
Hønepøne1 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg spurte på min Reflexbutikk, å dcer sa de at tilbudet var så lenge de hadde bøtter inne. Å de hadde ikke mer enn max 15 igjen.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 De var tomme når jeg skulle hente og, men så tok de telefonnummeret mitt og sa de skulle ringe på meg når de fikk inn flere. De ringte i dag, så nå står det ei bøtte og venter på meg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå