-EMMA- Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har noen opplevd at når de ble gravide, så klarte de ikke å ligge på magen? Skikkelig rart sp.mål.. hehe
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 ja det har jeg opplevd. tror det er ganske vanlig.. litt travelt vist du er vant med å ligge på magen:)
-EMMA- Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Hva du langt på vei da? er evt. toppen 2 uker på vei jeg da:/ har litt symptomer på graviditet, men det kan jo være kroppen som spiller meg et puss da...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Jeg har også litt ømme bryst, veeeldig trøtt, litt murringer og bittelitt kvalm helt tidlig på morgenen. For min del er det sikkert bare innbilning siden jeg ikke fant eggløsningen min med el-tester denne mnd, men har IKM på torsdag..Har vært gravid to ganger før og begge ganger hadde jeg symptomer før IKM.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 hehe, svarte på feil innlegg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå