Venter på 3_de spire Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde IKM mandag 8.okt, men ingen TR enda. Tok CB i går, men der stod det "ikke gravid". Trodde jeg hadde morgenkvalme i går da, men det endte opp med spysjuke for hele familien. USJ!! Var helt enig med mannen min at det var perfekt å starte prøvinga i april, men nå har jeg ikke lyst til å vente, Var kjempe skuffa da jeg testa negativt!! Hva synes dere om ventetida? Den virker nå uendelig lang!!!!
Nummer tre <3 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 HEI! for meg så er det bare å vente pent, for sambo vil ikke starte prøvinga før april og strengt tatt så er det da det passer best for meg og.. Men jeg tar meg selv i det hver eneste dag, å fortvile et lite sekund, på hvor lenge det er til.. Prøver så godt jeg kan hver ENESTE dag å tenke positivt at nå er det "bare seks måneder igjen" og hver dag går jo fort så på mandag har det jo allerede gått en halv måned! Vet det ikke er lett! Spesiellt etter en forsinka ikm.. var jo der selv forrige måned, og jeg fikk veldig blod på tann! Prøv å fokusere på julen og alle forberedelsene der, og tenk at rett etter jul så kan vi jo begynne på folat! Og da er det bare tre måneder igjen! (nesten ikke no hvis du begynner å sammenligne med åssen du føler det nå!) Er ihvertfall den strategien jeg bruker. Om den funker??? tja, ikke så veldig kanskje, men jeg prøver så godt jeg kan!
Nummer tre <3 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 ....også prøver jeg å være litt mindre på bim.. det hjelper faktisk! blir ikke så fokusert på det!
AO3 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ja... overdose bim hjelper ikke direkte! Men for min del hjalp det veldig å få en definitiv "startdato" klarlagt, dvs april. Da slappet jeg av. Nå skal jeg bare glede meg over alle de andre forandringene som skjer i livet mitt for tiden, som ny jobb og flytting, og når alt det har roet seg, skal vi prøve å forandre ting enda mer!
spiren_81 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Kos dere "ukontrollert" så kommer babyen når den kommer vet du Lykke til
Venter på 3_de spire Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, i dag kom tanta. Nå skal jeg smøre meg med tolmod å glede meg til april. Må jo tenkte på alt man har å glede seg til, og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!! :=) God helg alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå