Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hei. jeg har ikke fått noen spesiell stor mage. er bare så vidt det synes, ellers så er magen nesten flat. blir nesten litt urolig jeg... i dag kjente jeg ordentlig liv tror jeg. kjente ut som en fisk som svømma inne i magen min. litt nedfor navelen. er første gang jeg er gravid. ikke godt å vite hva det var... alt er nytt for meg!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Ta det med ro... jeg er 27 uker på vei og har enda ingen mage omtrent...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Fyfan, det kjem jo slike innlegg KVAR BIDIGE DAG!!! Hvis dokk e så redde,så gå til lege eller jordmor å prat om det da vel.for det er jo fleir som skriv slike innlegg kvar dag slik at man kan lese dei svara der..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 jeg har nesten INGEN mage! er 18 uker på vei! Så ikke vær bekymmret! og ikke bryr deg om andre anonyme som lager kvalme:-) Hilsen fra en grei "anonym" :-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Kjære vene anonym... Jada, magene våre popper nok ut en eller annen gang =) Men ikke ha for store forhåpninger. Det har jeg hatt, og jeg blir bare skuffet uke etter uke, fordi magen fremdeles ikke vokser. Og jeg ligger 10 UKER foran deg ;-p hihi... Lykke til videre...
~Mita~ Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg gikk fra ingen mage til masse mage nå i løpet av de 2 siste ukene.. er 19+6 i dag
Linnea&Julie Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Du trenger ikke å bekymre deg!! Jeg fikk ikke mage før i uke 22..Men da så det plutselig bare "popp", og den kommer raskt
Mamma_25 Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 ikje bekymre deg jeg er i uke 22 i morra og har ikkje noe særlig mage enda, den kommer nok snart håper jeg.. men den kommer når den kommer lykke til videre i graviditeten å til deg anonym. hvorfor skal du komme med sånne kommentarer? å hvorfor kan du ikje signere med navnet ditt når du holder på? irriterende!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Dere som ikke er 20 uker enda engang klager på liten mage... tenk på meg da som er i uke 34 og ikke har mage da... menmen, da slipper man å bli så tung i kroppen. Og det betyr jo at man er veltrent og har sterke magemuskler, vi bærer ungen langt inntil ryggen! Sorrry, måtte bare komme over fra 3. trimester og kommentere dette! For det er ikke gått lenge nok til at du kan klage på dette enda. Livmora har jo såvidt rukket opp til navlen din på denne tiden, så det er bare å bruke litt sunn fornuft.
jente08&jente2010<3 Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 ta det med ro du, jeg er 27+2, og magen min er ikke noe stor..hehe...litt vide klær, og ingen sjangs til å se at jeg er gravid:)hehe..men er ganske liten og tynn fra før da. men, det har sikkert ingen betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå