Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Nå er jeg i uke 23. Kjenner at jeg begynner å få lyst til å handle. Er det kanskje naturlig for kvinner å "hamstre" når de går gravide? *ler* Skal innrømme at jeg ikke har handlet ene eneste ting enda, men vi har en god del fra forrige barn. Men nå kjenner jeg at lysten begynner å komme. Men... Finner ikke noe jeg vil kjøpe! Tenker mer på småting som klær, praktiske ting osv... Men hva skal det være? Det må liksom være noe jeg har skikkelig lyst på, som jeg MÅ ha nå! Hva har dere funnet som derre bare MÅTTE ha?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal ha tummy tub,aner ikke hvorfor men skal ha den fordi om!!!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg MÅTTE bare ha en literflaske med parfymefri lactacyd..hehe Det høres kanskje veldig merkelig ut, men jeg synes lactacyd er fint å bruke både når baby skal bade, og enkelte ganger når man skifter bleier og avføringen er vond å få bort fra stumpen. Dersom det ikke duger med bare vann er lactacyd fantastisk ) Så da jeg kom over en sånn kjempeflaske på smartclub - de finnes jo normalt bare i 250 ml flasker - ble jeg helt i ekstase. Sambo ristet oppgitt på hodet av meg, men jeg var fast bestemt; den MÅTTE jeg ha. Så nå står den på stellebordet og venter på baby
wennis Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var helt nødt til å kjøpe en fin ullsak med lange armer og bein med knepping foran i 100% merinoull fra lille lam RETT etter ultralyd! Den kosta den nette sum av kr 499,- og var HELT nødvendig:-) (satser på å holde meg på et mer edruelig prisnivå framover... hehehe)
Phantom´ Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Hva med å kjøpe et fint "ta-med-hjem-sett" til å ha på babyen når dere skal hjem fra sykehuset? Jeg har loftet fullt av babyguttetøy, men kommer til å kjøpe en del bodyer. De jeg har fra før blir ganske flekkete av å ligge lagret, og kjekt med litt nytt. Om det viser seg at det er ei jente blir det nok en del nytt i rosa i tillegg.
Linnea&Julie Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er i uke 24 og har heller ikke kjøpt så mye enda..men nå kjenner jeg "kjøpetrangen" kommer snikende,hehe:) Eg bare MÅTTE bare kjøpe en deilig og myk vinterdress med hette med søte ører på
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Litt utenfor tema kanskje,men har så lyst på sånn bola smykke. Noen som har hørt om det? Er et type smykke som du skal bære nede ved magen med en liten rangle inni som lager lyder. Når barnet kommer ut får den en rangle med samme lyd inni.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Vet hva du snakker om ) Disse har jeg sett på Scorpius på Grünerløkka )
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Har du hørt om noen som har prøvd det?? Har sett de på rene`s..tror virkelig e har lyst på et sånn.Bare for morro skyld:)
silje80@lykkelig Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har sånn Bola smykke, fikk det av mamma rett etter jeg fortalte jeg var gravid. Gikk med det senest i dag :-) Veldig fint, henger rett ved navlen - er en kule i sølv. Babyen skal visst gjenkjenne dette etter fødsel.. Etter UL så måtte jeg kjøpe noe rosa, så jeg handlet et par rosa converse i str 17.. haha. Samboer bare ristet på hodet..
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Sånn Bola smykke skal jeg også ha..eller jeg føler jeg MÅ..hehe..de var fine å bruke fra omkring uke 20 tror jeg..Var inne på en nettside å tittet på de,mange fine og tøffe faktisk! Men nå har jeg helt glemt hva den siden heter da!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Ok,men da er saken avgjort.Sånn skal jeg ha!!! Trodde kanskje ikke det var noen andre som brukte det.Skal se meg etter et fint et:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Er det noen flere som skal prøve tummy tub her??Synes det virker så koselig ut,så er de så fine og kan brukes av barna når de blir eldere også har jeg lest.Man snur bunnen rundt så blir det en fin krakk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 http://www.alexi.no/index.php?cPath=742_743
ønskebarn Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 jeg fant en kosedress/kjøredress som varså myk og god, med ører og hale. måtte bare ha den. ellers var det opphørssalg på hansen og dysvik så da kjøpte jeg vogn dyne ,seng dyne og sengetøy . var halv pris. men nå skal jeg vente litt med resten. sier jeg nå da:) men det får tiden vise. skulle gjerne kjøpt alt med en gang jeg. har jo ikke noe fra før. ååååååååå gleder meg til og shoppe videre . klem
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg venter på mitt smykke i posten! tre uker til jeg er 20 uker på vei da men.. et slikt et bare måtte jeg ha!! Tenkte å ha det hengende i vogna etter fødselen! Vet ikke om lyden vil være høg nok da, men sånn har jeg vertfall tenkt det ut:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Har jo alt fra forrige gang men var i byen og så et nyyydelig sett jeg bare MÅTTE ha
CB-BabyBoy Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Vi skal også ha Tummy Tub! Jeg har lest så mye positivt om den og vi har ikke plass på badet til badekar. Tenkte å kjøpe den stolen som følger med for å minske belastningen på ryggen; jeg kan sitte på toalettsetet og holde ryggen sånn nogenlunde riktig. I tillegg er den visst fin fordi babyer føler seg ofte veldig utrygge i kar og baljer - det blir for mye plass. I tub'en har de en mer naturlig stilling. Jeg tror også det er en grunn til at den blir oftere og oftere brukt på føde/barselavdelinger nå!
Soulsister Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 Lønn i morgen, og da er det rett og kjøpe et nydelig lammeskinn!! Brukte det sist, og han sovnet så godt og trygt på det uansett hvor det var. Ikea har også noen fine, men de er litt for langhåret i senga synes jeg. De passer bedre i vogna på kaldeste vinteren... Og MÅ ha en søøøøt ullue som jeg så .....
*Vetlis* Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 De Bola smykkene har dem på Barnas Hus også :-) Sto ved disken sist jeg var der ( i Tønsberg). Jeg må i grunn ha det meste jeg da hehe! Har jo shoppet seng, vogn og bilsete pluss pluss allerede! Masse rosa klær!!!! Men jeg bare måtte ha Brun Öldenwalder pose! Den er så fin!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #21 Skrevet 11. oktober 2007 De har fått korthåret på IKEA, har jeg hørt ) Jeg går for det, for vi er kjempefornøyd med det langhårete også. Siden de har fått korthåret, så kjøper vi det.
signaturen Skrevet 11. oktober 2007 #22 Skrevet 11. oktober 2007 fikk en intenst trang til å kjøpe en megasvær tigergutt bamse til litjpia jeg:p og en langermet body med elgitarer på
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #23 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg klarte ikke dy meg å MÅTTE ha en liten lyseblå pysj med biler på til gutten vår, men så gjenstår ALT det andre da...............!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. oktober 2007 #25 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er helt shoppinggal og bare må ha omtrent alt jeg ser...hehe...nei da, det er nok ikke så ille, men jeg shopper masse. Det er en del ting jeg har tenkt at jeg bare må ha. Kjøpte for eksempel et nydelig sengesett til sprinkelsenga. Rosa og fint. Det måtte jeg bare ha. Kosta skjorta, 600 kroner. Tok av prisen før sambo fikk se det da ;o) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå