Gå til innhold

ok, hvor ofte har dere sex?

Frk. frustrert med alle de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

ccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var egentlig ikke ment så direkte som det kom ut, men jeg tenker litt ifh til hvor lenge dere har vært gift/samboere (for de som har det da)..

Skrevet

Hvorfor er det av interesse for deg, frøken frustert?

Skrevet

Noen perioder hver dag, andre perioder 1-2 ganger i uka. Vi har et bra sexliv:-D

Skrevet

Og har vært sammen i 17 år. Tenner hverandre fortsatt:-) Men har vært flinke til å være impulsive, og fleksible mht andre steder enn senga;-P

Skrevet

anonym: fordi jeg har et inntrykk av at når man har fått barn osv, så dabber sexlivet brutalt ned til et mindremål. Samtidig øker utroskapsstatistikken....det har kanskje en sammenheng.

Og så tenker jeg kanskje litt i fht meg selv...

Godt nok svar?

Skrevet

Det er bra KariMari! og ikke minst viktig....!

Skrevet

Har man ikke bra sex, eller sex i det hele tatt er det kanskje ikke rart utroskapsstatistikken øker? Selvfølgelig er der tider, som når man får barn, at akkurat sex-livet ikke står i første rekke lenger.

Men det bruker vel å gå over etter ei stund...? Dersom det blir sånn at man ikke gidder ha sex fordi man har det for travelt med hus og barn, ja da mister man noe vesentlig i et forhold. Man har da behov fordi om livet er blitt litt anderledes?

Trenger jo ikke ha så "omfattende" sex heller. Like gøy og pirrende å ha seg på litt "utradisjonelle" steder:-D

Vi skal på tur uten barn i løpet av høsten, og gleder oss allerede til å ha sex på fly-doen:-))

Skrevet

hehe, må bare legge kortene på bordet, og innrømme at såååå kreative er ikke vi:)

Skrevet

Annen hver dag.

Forholdet er 8 år.

Og vi har flere bleiebarn.

Skrevet

Det har jo litt å si hvor stort behov den enkelte også har da:-) Alle er forskjellige der, og det som funker for noen funker ikke for andre igjen.

Alt er sikkert normalt, men synes likevel man må ta tak i det dersom man har sex-tørke i månedsvis.....For DET kan jo ikke være greit for BEGGE vel...? Om så hadde vært tilfelle, ville jeg tippet at den ene var utro eller at lysten for hverandre var by-gone for lenge siden.......Da er man ikke kjærester lenger slik som jeg kan se det:-/

Men, som sagt, det som funker for meg er sikkert ikke passende for alle andre:-)

Skrevet

Det har du nok helt rett i:)

Skrevet

Minst annenhver dag. :) Når han er hjemme da, nå har han vært borte i 3 uker. :/

Hadde sex 2 ganger + om dagen frem til dagen før lillemor ble født, så det har jo dabbet en del av.

Men vi holder hodet over vannet fremdeles, men vi er ikke spesielt kreative akkurat.

Skrevet

Det er i alle fall 6 mndr. siden sist. Mannen min har vært utro så det er ikke aktuelt.

Skrevet

hm....kanskje utroskapen er grunnen til sex-tørken da....?kan jo ha vært heftig før den tid, for det sier innleggeren ingenting om.

Skrevet

jævli sannsynlig at dere skal ha sex på flydoen KariMari....snakk om å skryte på seg!

Skrevet

Har forresten hørt at medlemsskapet i Mile High-klubben er usannsynlig oppskrytt. ;-)

Skrevet

Noen perioder hver dag, andre perioder 1-2 ganger i uka. Vi har et bra sexliv:-D

Har vært sammen i ca 6 år, med ett års pause.

Skrevet

veldig opp og ned. Fra hver dag til 1 gang i uken. Men ja, det har blitt betraktelig mindre siden vi fikk barn:-(

Skrevet

Tja, når han er hjemme så har vi oss minst en gang for dagen. Gjerne to ganger også;-)

Skrevet

Vel, som sagt det som funker for meg funker nok ikke for alle andre. Det inkluderer tydeligvis deg dropset;-)

Vi har aldri prøvd sex på fly før, så en gang må jo bli den første:-D

Om det blir en nedtur gjenstår å se..

Og.....hvorfor i all verden skulle jeg liksom skryte på meg det???????

Har du fått babyen enda forressten? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...