Gå til innhold

Kan jeg gi henne litt av et sviskeglass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fullammes, men virker forstoppet. Hun har pleid å ha avføring hver dag, men det har blitt noe sjeldnere, og nå har hun bare bæsjet en gang på halvannen uke. Hun virker veldig plaget, selvom det sies at barn som fullammes ikke kan bli forstoppet.

Er det greit å gi henne noen t-skjeer med sviske for å få fortgang på ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel barnet ditt er, men vi gav vår jente svisker - står jo 4 mnd på dem. Vi gav vel ikke før 6mndr, men hør på helsestasjonen kanskje dersom hun er yngre enn dette.

Skrevet

hun er fem mnd

Skrevet

Lurer på det samme jeg...

Har en gutt på 8 uker som sliter enormt, för bäsjet han flere ganger om dagen , nå kommer det 1 gang i uka..

Han trykker HELE tiden, i natt fikk vi nesten ingen sövn, han trykker og trykker...til tider får han også vondt ser det ut som og begynner å gråte...

Skulle gjerne gitt ham litt sviskekompott men vet ikke om han er for liten til det....samtidig så hvis dette skal fortsette da blir det slitsomt å vente til han blir gammel nok til å få det....

Syns så synd på han.... :(

Skrevet

da tror jeg ikke det er noe problem. Som sagt står det jo 4 mnd på glassene :) Så tror du trygt kan gi det :)

Skrevet

Skulle ikke være anonym på forrige innlegg - beklager det :)

Skrevet

Hvor mye tror du hun trenger da? Hun har ikke spist noenting før, bare vann, tran og mm, så jeg vet ikke hvor mye en sånn liten en trenger for å bli bra:)

Skrevet

Vi begynte først med 1/3 del av glasset - og etterhvert som vi gikk over til fast føde ga vi halve glasset og nå er hun 10 mnd og spiser hele glasset... Men du kan jo prøve å gi litt nå, og litt da og se det an.. Vi gjorde det i hvertfall :) Lykke til :D

Skrevet

Tusen takk for svar:) Da prøver jeg å gi henne litt jeg.

Skrevet

jeg gav 4 tskjeer så kom det her....

Anonym: det står 4mnd på glasset men HS sa jeg kunne gi det da jenta var 2mnd og obstipert selv om hun får mm- hun sa de6t var bedre enn å pumpe å blande ,med malt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...