Gå til innhold

ingen som kan se bildene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ikke sånn desperat etter å vise de men det gikk ann for andre å se de tidligere....så nå lurer jeg på hvorfor noen ikke klare å se bildene mine,de ligger åpent for alle!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke å se bildene dine nei.

Skrevet

du på gå på din egen side å på redigere profilen din, så må du trykke på vis link til albumet ditt eller hva det nå står der, nesten helt nede på siden;)

Skrevet

hmm ka ska eg gjør då....har mange bilder.

Skrevet

fant problemet....nå kan alle så vil se bilder av bollemagen min=)

Skrevet

kjempe fine bilder, heldig du er med en fin mage uten strekkmerker;)

Skrevet

Så fin mage du har=)) åå så søte de rosa koppene var=) skal du bruke dem til dåpen.....hehe bra det ikke bare er meg som er begynt å planlegge dåp før tulla er ankommet=)

Skrevet

tusen takk for kjekke tilbakemeldinger....jah jeg skal bruke dem til barnedåpen=)bordkort med små telys i og malingen er delvis transperange så de vil lyse rosa på bordet.hehe jeg har ikke stresset med dem,folk tror jo jeg er delvis galen.....men jeg storkoser meg å få lage ting med hendene=)så for å si d sånn har jeg rett og slett ikke klart å vente!

Skrevet

å så smart de var kjempesøte=))...har planlagt når og hvor dåpen skal være og at jeg skal ha kake med bilde av tulla i marsipan.... samboeren tror jeg har tørna han ja hehehe

Skrevet

de flirer av meg også som har bordkortå klar....men er d ishe kjekt å tenke på da!plutselig står du der og skulle ønske du tenka på d litt tidligere!jeg storkoste meg med laging av bordkort!nå har jeg begynt å hekle et teppe....gleder meg til å få henne i armene mine!

Skrevet

dei dåpsnavnelappene /lyså blei gal fine!!!

e du ferige med alle nå då?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...