Gå til innhold

Utflod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er andre som har mye utflod nå i slutten?? Jeg er i uke 37, og har sykt mye utflod. Har alltid hatt litt, men de siste dagene har jeg hatt ekstra mye.. Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også mye utflod nå, og er 37+2 i dag. Skikkelig tynt, nesten rennende utflod. Jordmor sa i alle fall at det var det det var. Jeg lurer også på om dette er normal. Tror i alle fall ikke det er noe farlig. Håper det er et tegn på at noe er på gang...

Skrevet

hehe, jeg dro på føden i går fordi jeg trodde det var vannet som gikk, men der ble jeg fortalt at det nok bare var utflod og at det faktisk var helt vanlig at gravide kom inn og trodde det samme som meg..

men det er jo helt sykt da, har hatt masse utflod i det siste, helt tynnflytene og litt gråaktig, så går alltid med bind. plutselig i går morges begynte det å renne nedover lårene mine, og jeg rakk akkurat å gå inn i dusjen før det fosset ut masse, masse helt blankt vann! jeg kunne ikke i mine villeste fantasier ha trodd at det var utflod.. men på føden forklarte legen at det sikkert hadde samla seg opp i løpet av natta. helt utrolig!

Skrevet

jeg er i uke 30 og har vært plaget stort sett hele tiden med ganske mye utfold. må bruke truseinnlegg ja.. utrolig kjipt! så det sexy undertøyet kan jeg bare glemme.:( blæhh

Skrevet

har opplevd akkurat det samme selv, akkurat etter man står opp. litt ekkelt noen ganger, for man begynner jo å lure på om man er lekk!

har også kommet "litt ekstra" ved host eller nys .. så går m truseinnlegg konstant, er så kjett m sånne små "lekkajser" i ny og ne..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...