Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har tatt denne utdanningen over nettet? Kikker på det ettårige studiet som OPK instituttet tilbyr...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 har du link?? jeg vil ta det over nett nemlig...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 http://www.opkinstituttet.no/STUDIETILBUD/hs1aar.htm De anbefalte å vente til etter jul, siden de skal gjøre om på studieopplegget.. Er så usikker på om jeg skal velge dette.. og hvordan det lar seg kombinere med ei litta snuppa på 6 mnd..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Dette studiet ser ok ut - det viktigste er at du oppnår "autorisasjon" etter endt utdannelse - ellers kan du se langt etter jobb som helsesekretær. Jeg er helsesekretær, men har gått vanlig skole (3 årig allmennfag) og NA, men har ikke studert over nettet. Jeg har jobbet som helsesekretær i 10 år nå og oppnådde autorisasjon som helsesekretær i 2004 etter de nye reglene/krav til autorisasjon. Jeg gikk nemlig NA (Næringsakademiet - medisinsk sekretær i 1997) - og måtte ta videre skolegang i 2003/2004 for å oppnå autorisasjonen. (skolen tilbød mer laboratoriearbeid som jeg manglet, altså 160 timer totalt fordelt på både skiftestue og laboratoriearbeid). Skolen ser fin ut den - er spennende å være helsesekretær - jeg trives ihvertfall kjempegodt i yrket mitt... Ønsker deg lykke til da =)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 Tusen takk for godt svar meg og lille snuppis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå