Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke hatt det til vår gutt på 3 år enda. Men vurderer å kjøpe. Men har hørt de blir klamme. Det kan jo ikke være godt.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Det har jeg hørt også. Sambo er litt i mot cherrox, da han mener at de blir alt for klamme. Kommer til å event. ha det som reserve i b.hagen.
2 + 1 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 hmm.. er det ikke derfor man KUN skal ha tynne sokker/strømpebukse på inni.. altsåaldri to lag!?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ja.. de er klamme og foten blir svett.. Ikke behagelig.. Hadde de i fjor vinter til gutten vår, men skal ikke ha det i år.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Selvfølgelig blir cherroxer klamme.... De er jo laget av gummi.... men de er vel heller ikke beregnet som en vinterstøvel. Det er et alternativ til langstøvler/gummistøvler som blir veldig fort kaldt. Cherrox er etter min mening supert til dager med null grader og snøslaps.... Anbefaler Viking Thermo. De er best synes vi. Alt annet blir kaldt med en gang er vår erfaring.... (men man må ta med i betraktningen at vær jente blir kald på bena veldig(!!) lett)
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Kjøp viking cerrox helt suverene!!!!
Elle Vilde Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, foten blir klam, men i slapsevær i valget mellom vintersko (=bløt gjennom og kald) og støvler (iskald OG klam på bena) velger vi cherrox, og varm og klam fot... Er kjempefornøyd med Viking thermo. Jenta mi brukte dem i flere kuldegrader i fjor uten å bli kald, og når hun selv fikk velge sko, valgte hun alltid å ta på seg cherroxene framfor Viking gore-tex skoene som hun også hadde (var da 3 år). Hun liker de kjempegodt, og vi har selvsagt kjøpt makne i år...)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Ja men hvorfor ikke gummistøvel meg en ullsokk i? Må jo holde varmen like bra med det? Og ullen puster i det minste. Vi hadde det i fjor, men virker som alle kjøper cherrox. Har jo selvfølgelig vinterstøvler vedsiden av. Men er for tidlig å bruke det her hvor vi bor.
Elle Vilde Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 gummistøvel med ullsokk blir også klamt og holder i tillegg varmen mye dårligere enn cherrox. Spesielt Viking thermo holder bena gode og varme!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 og en annen ting er at de er livsfarlige og ha på når det er is ute.. skikkelig glatt under sålen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå