Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 I følge den 1 obligatoriske ultralyden i uke 17, skulle jeg ha termin 1.januar 2008. Jeg har nettopp vært på 3D ultralyd, og da mente jordmor at jeg hadde termin 25.desember 2007. Er det noen som har fått forandret termindato på denne måten?? Og hvilken dato bør jeg egentlig forholde meg til? Hilsen meg med Lukas i magen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hva mener du selv? Vet du når han ble unfanget?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Legen og sykehuset forholder seg kun til ul termin fra den ordinære ul.
Athina' Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Det er ikke meg som spør altså, bare for å oppklare den :-)
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var på 3D-UL i dag.. Og jeg spurte om han kom frem til en annen termin enn den ordinære UL.. Da sa han at når jeg hadde kommet så langt ut i svangerskapet (26+5) så var alle babyer heeelt forskjellig i vekst, så det var umulig å si... Ved den ordinære UL er nesten alle babyer like, og det er lettere å sette termin.... Jeg stoler på den ordinære UL termin....
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Hvis man er langt på vei så er det vanskelig å sette termin fordi de vokser så forskjellig (som sagt over). Jeg var på ordinær ul og 1 senere ul i mitt forrige svangerskap. Og på den siste ul, hvor jeg da var omkring 30 uker på vei, regnet de ut en termin som var 12 dager før den terminen som ble satt på den ordinære ul. Jeg ville nok gått ut ifra den ordinære terminen siden fosterene vokse ganske likt i den tidsperioden den blir tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå