Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Lurer på hva andre gjør... Jeg har gitt d-dråper, da hun overhode ikke vil svelge tran. Er det nok tro, i tilegg til vanlig godt kosthold? Hun har plutselig begynt og nekte å spise grønnsaker, men regner med det er en fase.... Nemlig det som har vært favoritten helt til nå.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vitamintilskudd? Den millionindustrien lurer folk opp i stry, dessverre. Vitamintilskudd har ikke mye effekt, så styr unna.
Raffna Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Vi gir tran (m sitronsmak) og sanasol. Jeg trodde også han ville hate tran, for han gjorde det da han var baby, så vi ga d-dråper. Men nå (19 mnd) så startet vi med sanasol til kveldsmaten, og gjorde det til noe som var stas og spennende. Da vi puttet inn en skje tran før sanasolen gled den ned så lett som bare det. Så nå tar han den med glede :-) Han har ennå til gode å bli skikkelig forkjøla, så jeg tror på tilskudd - i tillegg til variert kost så klart.
lifa og Eline Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Her har vi som skriveren over gitt d-vitamindråper. Prøvde med tran i 5-6 ukers alder og 6 gangen hadde hun skjønt hvordan hun skulle spytte ut trana igjen. Prøvde på nytt ved 10-11 mnd. alder og da nektet hun plent å åpne munnen så det ble med det forsøket. men så ved en alder av ca. 16 mnd. tenkte mor at vi skulle prøve på nytt og nå maser hun om mer når hun har fått dosen sin. så her gir vi tran og har ett normalt kosthold i tilleg så hun har ikke behov for mer vitaminer enn tranen
Mari26 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Etter at jeg kjøpte Kaptein Sabeltann-tran går tranen ned på høykant her i gården:-)Jeg hater tran selv, men denne smaker faktiskt mest tuttifrutti. Gir ikke vitaminer i tillegg.
Ruske-Sara Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har to barn, og har gitt d-dråper til de var ferdig med gulpingen. Etter det har de fått en t-skje tran og en t-skje sanasol hver kveld i forbindelse med kveldsmat. De konkurrerer om hvem som skal få først, så det er ingen problem å gi dem det. Vi snakker kun positivt om det, at man får store muskler og holder seg frisk etc. Spesielt tran, tror jeg er lettere å få en vane på hvis man begynner når man er liten.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg gir bare tran har fått det siden unnfangelsen og fra hun var 4 uker gammel =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå