Gå til innhold

Når gikk kvalmen deres over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ble kvalme tidlig i svangerskapet (uke 4-5), når gikk kvalmen over? (Bare for å teste teorien om jo mer Hcg, jo mer kvalm.. da må man jo være kvalm leeeenge hvis man begynner tidlig, siden hormonene først begynner å synke etter uke 12..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Ble lidt kvalm/uggen allerede lidt foer uke 4, og var mer kvalm denne gang end sidst, var kvalm til uke 16/17 da ble det mye bedre :)

Skrevet

Var også kvalm fra tidlig av, men det ga seg i 13. uke . Heldigvis :-)

Skrevet

Fortsatt litt småkvalm i ny og ne, Har heldigvis blitt litt bedre da men...er i uke 13 nå.

Skrevet

Første gang ver jeg kvalm og kastet opp i 7 mndr!!

(det er ganske unormalt da)

Denne gangen varte det bare 3 uker:o)

Kjempefornøyd!!

Skrevet

Kvalm med oppkast fra uke 5 og det begynte å gi seg i uke 16-17 en gang. Etter det hadde jeg sporadiske turer over toalettskåla i ny og ne....

Skrevet

Omkring uke 12 en gang begynte kvalmen å avta veldig. Den startet ganske tidlig hos meg, mellom uke 4-6. Nå får jeg bare kvalme og brekninger innimellom, men det er kun hvis jeg kjenner en spesiell lukt f.eks. Er 15 uker på vei nå.

Skrevet

kvalm og oppkast hver dag fra uke 8 til 22. Er nå i uke 24, og begynner å bli bedre, men har fortsatt dårlige dager:/

Skrevet

Jeg har to jenter på 7,5 år og 19 mnd... Da jeg gikk gravid med dem så var jeg kvalm i 9 mnd.

med guttungen som nå er 4 år, så merket jeg ingenting av kvalme.

nå er det påvist idag at jeg venter nr 4 *Sjokk*

og jeg har allerde vært kvalm i 14 dager :S:S

Skrevet

Med førstemann var jeg kvalm fra ca uke 6-16.

Nå har jeg vært kvalm i snart 2 uker, er 7+4 i dag. Prøvde akupunktur i dag og merker at kvalmen har lettet veldig:D Skal tilbake på en behandling til på tirsdag. Håper bare det ikke kommer tilbake!!

Skrevet

Med første mann var jeg kvalm i 9 mnd... Jeg er starter nå på min 29 uke og har vært kvalm omtrent like lenge!!! Godt det ikke er lenge igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...