Gå til innhold

Noen som har prøvd akupunktur for å bli gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å prøve dette... vist det da ikke viser seg at det er egglederne som er tette da.... Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat startet med akupunktur kombinert med homopati og fotsoneterapi. Jeg er spent på om det vil hjelpe meg med å få fart på ventetiden. Har hatt 2 behandlinger, så det er for tidlig til å fortelle noe mer.

Skrevet

Jeg startet aku denne mnd. Hatt 4 behandlinger. Forventer vel å få TR i løpet av helga, men hvem vet :) Hehe...

Skrevet

Jeg er nysgjerrig og lite tålmodig:

I går var jeg på min 2. akupunktur-time, og det er helt merkelig hvordan det "bobler" i magen når jeg ligger der med nålene..Blir helt varm liksom..Det aller beste er at jeg har en sånn ro i meg; om at dette skal skje når det skjer! Så noe godt kommer ut av det hele! Jeg har mulig EL i disse dager, men kjenner lite til no`. Pleier å få ømme brystvorter rundt disse dager, men det kan godt hende at det kommer etter EL for min del...Vi kjører annenhverdag-moro, så time will show..

Skal oppdatere, har IKM 27.oktober (om jeg har 28 dagers syklus...har variert fra 28-33 dager...)

Skrevet

var til min andre akupunktur time idag, og skal tilbake 2 ganger neste uke...

har IKM om noen dager så klaffer det ikke nå skal hun stimulere noe eggløsnings greier neste gang :P:P:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...