Saftsuse 84 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lurer på å prøve dette... vist det da ikke viser seg at det er egglederne som er tette da.... Noen med erfaring??
Fru... Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har akkurat startet med akupunktur kombinert med homopati og fotsoneterapi. Jeg er spent på om det vil hjelpe meg med å få fart på ventetiden. Har hatt 2 behandlinger, så det er for tidlig til å fortelle noe mer.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg startet aku denne mnd. Hatt 4 behandlinger. Forventer vel å få TR i løpet av helga, men hvem vet Hehe...
her er jeg Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er nysgjerrig og lite tålmodig: I går var jeg på min 2. akupunktur-time, og det er helt merkelig hvordan det "bobler" i magen når jeg ligger der med nålene..Blir helt varm liksom..Det aller beste er at jeg har en sånn ro i meg; om at dette skal skje når det skjer! Så noe godt kommer ut av det hele! Jeg har mulig EL i disse dager, men kjenner lite til no`. Pleier å få ømme brystvorter rundt disse dager, men det kan godt hende at det kommer etter EL for min del...Vi kjører annenhverdag-moro, så time will show.. Skal oppdatere, har IKM 27.oktober (om jeg har 28 dagers syklus...har variert fra 28-33 dager...)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 var til min andre akupunktur time idag, og skal tilbake 2 ganger neste uke... har IKM om noen dager så klaffer det ikke nå skal hun stimulere noe eggløsnings greier neste gang :P:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå