Elle Vilde Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ...at det bare er å by, for eieren er interessert i å avhende eiendommen nå. Jeg hadde da sagt at vi var interessert i huset, men til et vesentlig mindre beløp enn prisantydning. (altså mange hundre tusen under prisantydning). Huset har ligget lenge ute til salgs, og hun sa at de hadde noen på lista, men ikke mange... Ønsker hun å få i gang en budrunde eller vet hun at selger er interessert i å selge til en lavere pris?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 at den kan gå for lavere pris enn prisantydningen ville jeg tolket det som!
jentebanden Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tolker det slik at de vil selge under prisantydning. Det er bare å legge inn et bud og se det... Lykke til!
Carnivale Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Om eier er interessert i å avhende eiendommen betyr det at vedkommende er interessert i å selge. Hvilket en naturlig, iom at eiendomen ligger ute for salg? Siden eiendomen har ligget lenge ute er det vel bare å prøve å legge inn et lavt bud, kanskje selger er såpass ivrig på å selge at dere får for under takst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå