Gå til innhold

Hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

..10pp nå, fremdeles ikke gravid :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 pp forrige gang....håper virkelig ike det tar like lang tid denne gangen..Lykke til!=)

Skrevet

Ble klaff i 3. pp sist

Skrevet

10pp men mistet i uke 6 så over i 11pp nå. Det skjer nok snart for dere! vaskelig med den tolmodigheten, men når det først skjer så tenk på hvor glad du blir!

Skrevet

går snart over i min 8pp er ikke gravid ennå...

Skrevet

10 pp naa - IKM i dag og har begynt aa spotte...

Skrevet

Ble gravid i 3 pp. Er i min 6 uke nå. Lykke til!

Skrevet

6.pp nå, fortsatt ikke gravid. EL nå, så her krysses det fingre og tær:)

Førstemann kom på 1.pp ;o)

Skrevet

Første gang ble jeg gravid med engang, denne gangen etter 4 pp :) Men masse lykke til :) sender MASSE BABYSTØV :D:D

Skrevet

Ble gravid på 3pp. Er tidlig enda, men håper det holder:)

Skrevet

5 mnd første gang.. nå venter jeg på 2 pp

Skrevet

5.pp med førstemann, 1.pp med nr 2, 3 og 4 (mistet nr 4 i uke 18). Er nå i 9.pp etterMA i vår. Er ett år siden vi begynte å prøve nå:(.

Ikm i helga, men har ingen god følelse....

Skrevet

i 1pp alle fem gangene. men siden jeg bare har ett barn, sier det vel litt om hvor trøblene VÅRE ligger....

Satser på at det sitter denne gangen, da...

Skrevet

etter 14 pp ble jeg endelig gravid!! akkurat i d vi begynte å snakke om utredning så satt den :)

Skrevet

7pp nå, ble gravid på føste pp med min datter og 9 mnd etter at hun ble født sluttet jeg å amme og ble gravid med engang uten at jeg selv var klar over det....men denne gangen...aner jeg ikke hva som skjer. Skal kanskje på min 8pp?

Skrevet

12pp tok det før spiren satt! skulle til nærmere utredning om det ikke gikk da heller.. Nå er jeg 7+5 og overlykkelig!!

Lykke til alle prøvere!

Skrevet

Det tok 9 måneder sist, men har planer om å få det til å klaffe denne måneden så vi slipper å vente så lenge denne gangen! Hehe... Har IKM om 2 laaaaange dager, så får vi se!!!!!!!!!

Skrevet

Ble gravid i 1. pp i mai, men mistet i uke 11. Så nå er jeg i 2. pp etter SA

Skrevet

Ca 3-4 pp'er første gang. Denne gangen 15. pp og ingen spire (nr. 2) enda... Huff :(

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

31 pp 2,5 år.

Men nå skal den sitte:)

Er 5+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...