Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 De siste to nettene har vært vidunderlige. Ikke antydning til halsbrann en gang. Har slitt med det siden juli, men vært ekstra ille i sept/okt. Nå har det altså forsvunnet helt i tillegg til at det har blitt lettere å puste og snu seg i senga. Andre som har opplevd dette på slutten? Lurer på om magen kanskje har sunket, men er ikke helt sikker. Jeg er iallefall overlykkelig og håper det holder seg slik til fødselen om ca 14 dager.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 ååh, urettferdig.. jeg våkner av at jeg svelger sure oppstøt flere ganger i løpet av natta! (jada, nå var jeg ekkel) har halsbrann hele dagen!! -vært sånn i nesten to uker, er såå lei...
Valentine nr2 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil også slippe halsbrann! Høres ut som ungen har sunket ned i bekkenet, kanskje hodet har festet seg? Det er jo kjekt! Ungen snur seg da mindere, fordi hodet sitter fast.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Kan hende det er grunnen ja, Valentine. Får satse på det. Håper det gir seg snart for dere også for det er jo utrolig vondt. Man vet ikke hvordan det er før man har hatt det og det er ikke behagelig å sitte å sove om natta. Håper bare det ikke kommer tilbake. Hadde det på dagene jeg ogs men også det har forsvunnet helt plutselig. Krysser fingrene for dere. HI.
Tussa og Sofie Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jaaaa, jeg har ikke hatt skikkelig halsbrann på 1 uke, jeg kan ligge ned og sove, HURRA! Har bare vært sånn lett halsbrann, helt til å leve med. Magen min har tydelig sunket og jordmor bekreftet på Tirsdag at hun lå så langt ned i bekkenet som hun kom. Så er nok derfor. Har 4 uker igjen i dag ;o)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Fordi som ikke er kvitt halsbrann ennå, bare et lite tips... Prøv sukkertøyet, Love Hearts... Virker surhetsregulerende. Hadde ikke noe tro på at det skulle funke, helt til jeg prøvde...Har vært litt plaget med halsbrann selv, funker helt strålende på meg:) Verdt et forsøk:) I tillegg smaker det godt!
Mamma TB Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 jeg hadde ingen anntydning til halsbrann tidligere verken det eller sure oppstøt....men nå,nå sm jeg bare har under en mnd igjen har jeg omtrent kostant halsbrann!heldige dere som slipper d,jenta mi har også lagt hodet ned over men det hjelper ikke meg....!sjikkelig vondt og u-behagelig til tider....jeg tygge rpå love hearts og noen tabletter jeg fikk på kostholdbutikken,de er ikke gode i d hele tatt men d hjelper,en litn stund ialle fall.
svorsk82:D Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 hei! jeg er selv veldig plaget m halsbrann.. se om du får kjøpt alminox på apoteket. de tygges og svelges og smaker mer som "vekk i morgen!" mer mint smak.. jeg har prøvd mange typer nå, men denne er absolutt en favoritt!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Akkurat samme, vært ekstrem plaget med halsbrann helt siden uke 18. Siste uken har det nesten vært borte, kan nesten ligge flatt. har 2 dager til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå