Patetica fåkksi Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ...förste som kom inn i mine tanker etter et svar fra jeab ang. alle de anonyme.
Ikkelektuell Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 *knegg* Det hadde definitivt utløst en reaksjon i dårlig-humor-senteret mitt (mitt eneste humor-senter, egentlig).
Patetica fåkksi Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Det humor-senteret du nevnte tar opp en betydelig stor plass hos meg ogsaa.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Veldig bra, Balooa! Nå lo jeg godt. Jeg leste dette innlegget først, og forstod ikke helt hva det dreide seg om. Så tenkte jeg P..Enis? Det er meg de mener! He he. Morsomt. Jeg tok faktisk ikke den, Jeab. Du er sikker på at du husker nick'et mitt, altså? Jeg har tenkt på Dante og d/the,- er jeg inne på noe? AntiP.
Ikkelektuell Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Nei, jeg var egentlig litt mindre avansert i tankegangen, tror jeg, og tenkte mer på rim og rytme, hvis du skjønner hvor jeg vil hen...? (Nå kjenner jeg at jeg kan bli litt flau hvis det viser seg at jeg har gjettet feil nick, men jeg er ganske sikker på at det er riktig...).
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 He he. Du har rett i at det stavelsesmessig har samme rim og rytme, så du har nok rett. Hvis vi noengang skulle ha havnet i en situasjon hvor vi skulle komme til å måtte trenge (ekstrem hypotese-alarm!) å sende hverandre en PM så kan vi det, håper jeg. Er det greit for deg i såfall? Jeg ville ha savnet deg om du bare hadde forsvunnet helt. AntiP.
Ikkelektuell Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 *knegg @ "ekstrem hypotese-alarm"* My postkass is wide open ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå