Gå til innhold

Noen som har det samme "problemet" som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har en samb,/mann osv som blir så fort"furten"osv?

sier man et ord feil eller no, tenker han feil, og blir furten..og det kan være over ganske så lang tid...

Blir så irritert as!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, han kan være det til tider ja!

Ah, så irriterende til tider at det er helt utrolig!!!!

Skrevet

hmmm....heller omvendt her må jeg nok innrømme, thihi, men, men...gravide regler ;-)

Skrevet

samme her, mannen min tror alt dreier seg om han personlig og trekker seg dermed tilbake. Dvs. at hvis jeg blir sint, er jeg pr. automatikk sint på ham og han "forsvinner" inn i seg selv.

Osv.

Møkk-irriterende.

Men jeg er ikke den beste å spørre akkurat nå,-du kan jo lese sint-inlegget mitt fra tidligere i dag:o)

Skrevet

Å jadda!!!

Her må jeg tenke meg grundig om før jeg sier noe, spesielt hvis jeg mener noe er galt/urettferdig o.l.. Men som regel blir det oppfattet feil alikevell...

Skrevet

åh så bra det ikke er meg...!!! alt var helt i orden igår, helt til jeg spurte et VANLIG spm... Da ble han skikkeli furt, man hørte det på han, og jeg spurte om og om igjen om hva som var galt (for jeg mente jo ik noe feil) så forteller han meg at: jeg KJENNER deg og vet at du mente det dårlig, og at du prøvde å såre meg bla bla bla.. jeg legger til at det er da virkeli bare meg som kan vite hva jeg mente osv..nei det var det ikke visst...

idag snakker han såvidt med meg, og det er bare sur prating..

ALT skal handle om han,alltid..og så idiotisk å tro at jeg prøøver å såre han...Jeg går på veggen snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...