har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Noen som vet hvilke vinterdresser som ble testet i foreldre og barn nå? Hvilke plasser de fikk å hvilken som ble best i test? Lurer så på hvilken e ska kjøpe til ungene denne gangen.
fleXibel Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Var sikkert reima som kom best ut tror jeg.. eller var det Helly Hansen?? Aner ikke.. følger ikke med på slike tester da jeg har ikke så stoooor tro på de (f. eks sko testen.. Friends skoa som var på topp i fjor... ... nå i år så er akkurat de samme skoa taperene i testen...) Hallo... liksom... Sikkert likt i dress testene og.. på topp i år og bunn neste år.. Får ta etter erfaring og slikt og ikke tester... Jeg har ikke noe merke dress i år te vesla.. hun går ikke i bhg og er ikke så aktiv, derfor har jeg lagt merke-dress på hylla i år.. Neste år skal jeg kjøpe Helly Hansen, det er fastslått
:)ettena:) Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 vi går for mikk-line i år. har hatt reimatec fler år på rad til mine tre men har hørt mye bra om mikk-line og den er mye rimeligere. se hermeline.no
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ok. Jo sant i d da.. Å e som har kjøpt de friends skoa til begge to i år. Men har inntrykk av at cherrox blir mest brukt i løpet av vinteren.
fleXibel Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har kjøpt Friends OG Cherrox.. bytter litt på.. Nå er det bløtt vær og da passer de perfekt.. Tar frem friends når det er mer tørrere..(akkurat nå så regner det så det holder
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Ja vi bruker cherrox. Bruker de andre når d er tørt vær bare.. Vinteren har vært våt de siste årene så da er cherrox mest brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå