Gå til innhold

Røykdykkervogn....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være brannøving på jobben, vi skal inn i røykdykkervogn? Skal hente ut en person og vi bruker ikke maske. Kan jeg gjøre det? Er 15uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde aldri gjort det.....Er ikke gravid, men hadde jeg vært det hadde jeg ikke gjort

Skrevet

tror ikke jeg ville gjort d nei..tror ikke den røyken er farlig siden de lar vanlige folk gjøre det,men ekkelt alikevel;-)

Skrevet

Det skal sikkert være en instruktør der for dere under det hele som kan fortelle deg om det er ok å gjennomføre det. Hadde jo vært veldrig fint å få det med seg, så ville nok gjort det om instruktøren sier at det er ok. Hvis det ikke er noen instruktør der eller noen kyndige som vet om det er ok eller ikke, så hadde jeg nok stått over.

Skrevet

Er påmeldt vertfall. Er obligatorisk igjennom jobben. Skal sikkert gjøre noe annen også. Var veldig gøy sist gang. (ikke inne i den vogna, men resten..)

Regner med det er en brannmann med, så han vet vel?!

Skrevet

Ej va ca 12 veker når vi hadde det på jobben. Fekk beskjed om at ej ikkje skulle delta..... Fekk gjere alt det andre utan å gå inn i "røykhuset"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...