tufsemor Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 for meg å presentere meg på siden her, fordi jeg har egentlig vært (til tider) svææært aktivt innom......i smug *hihi* Jeg synes jo dere er helt fantastiske! ! ! Dere har gitt meg gode linker, gjenkjennende smil, tårer, oppglødd kampvilje, vemod, latter mm og i tillegg vet jeg at det er oppstått gode allianser mellom noen av dere etter mer eller mindre langvarig dibbe-dilla.......... nå kan jeg ikke være blindpassasjer mer:) Så hei på dere! I motsetning til de fleste aktive her inne så har jeg ingen baby lengre - det nærmeste jeg kommer er valpen på 6 måneder *tji-hi* Mine "små" er 6,7 og 15 år og alle går på skolen. Jobber i helsesektor og har evner utover myndighet i jobben, så den er klar for utskiftning*hehe* og strever nå ellers med mitt. Ønsker dere alle en fin dag, kanskje med snø????
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Velkommen.. mange hyggelige her inne! Og ja.. det har snødd her i dag!! Men nå regner det......
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Heisann og hoppsann :0) Er ikke så lenge siden jeg torde hoppe inn med begge beina selv.Velkommen skal du være :0) Ikke snø bare REGN atter endag..
hypersusmor Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hei tufsemor! Koselig å hilse på deg på nettet :-)) Jeg er litt lat for tiden, men er innom og leser hva de andre kloke damene skriver i ny og ne. Jeg går og venter på å føde mitt andre barn (har en gutt på 17 månder fra før), er en uke over termin og hovedbeskjeftigelsen for tiden er å kjenne om jeg kjenner noe som tyder på at fødselen nærmer seg :-))
tufsemor Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2007 oi, hypersusmor; så moro:) Det er vel det mest spennende man kan oppleve og så fantastisk en opplevelse som venter på deg når som helst. Sender deg masse energi og lykkeønskninger! og ellers takk for velkomst,dere andre:)
Karomamma Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Hei på deg, tufsemor! Velkommen "ut av skapet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå