Gå til innhold

Natteservice med smokken...kan man skjemme bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten vår har alltid vært flink til å finne søvnen selv og har sovet natten gjennom nesten siden han var 2 mnd. Er nå 6 mnd. I det siste har han slitt med tenner og derfor våknet mange ganger og hatt vondt. Men nå merker jeg at han har fortsatt med dette selv om det egentlig ikke er noe spesielt, han får smokk, litt kos og så sover han igjen.

Er det noen metode for å avvenne dette? Selv om vi absolutt ikke kan klage så savner vi å sove hele natten i en strekk og ikke bli vekket 2-3 ganger. Vi sover på samme rom og har bare et soverom. Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere har hatt det ganske så lett fram til nå, men hvis han våkner fordi han klør i gummene, så smør på litt sånn Dentinox (tror jeg det heter), og gi han sutten igjen. Vet hvordan det er å kun ha ett soverom. Lykke til!

Skrevet

Ja, vi er kjempeheldige!

Nå er det ikke tennene lenger, en til tann har kommet opp og merker stor forskjell når han våkner pga noe for da ILLSKRIKER han. Nå våkner han, grynter og sutrer litt og så fort han har fått smokken og litt kos så sover han igjen. Ikke noe stort problem men blir nå likevel trøtt av å gå på smokkerute flere ganger om natten. Så fint hvis noen har tips...

Skrevet

Vi har satt sprinkelsenga helt inntil vår, slik at jeg når oppi med henda.....Så da er det bare og lete fram smokken og sette den på plass....gjør det nesten i søvne! Da slipper jeg hvertfall opp og gå! Mennår det er tenner på gang kreves det mer kos her også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...