Gå til innhold

Mini sitter helt alene nå! hurra!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkeli merkedag, måtte skrive det opp i babyboka hannes :) Var på babytreff igår, åsså var det ei som "lånte" han, så kom en dame inn, å sa babyen hennes gråt ute, så hun gikk for å ta han. Å hun bare satte mini på gulvet, å jeg tenkte, "han sitt jo ikke sjøl" så venta på han skulle falle over. men nei! han satt der å lo til meg, i nesten 3 minutt!! helt alene!!! så la han seg over på sida, ganske kontrollert, å kravla bortover.. !!

bruker jo å øve han å site hver dag, men nå klarte han det alene! er så glad!! er så utrolig framgang på den ungen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig når det skjer nye ting :-) Men må likevel bare få kommentere en ting, du trenger ikke å øve på å sitte med ham, de bør i grunnen kke sitte på gulvet i det hele tatt før de setter seg opp alene fordi hoftene og ryggen ikke er klar for belastningen før de setter seg opp selv. Så av profilen din at gutten bare er 6 mnd, han har jo goooood tidpå seg enda da, snittet for å sette seg opp selv er ca 8 mnd :-)

Skrevet

sto det 6mnd?? han er 11! :) å veeeldig sein i utviklinga, som du skjønner da, siden han er 11mnd, å nå først sitter.. skjønner? opplever et fryktelig pes fra HS at vi må trene han, å sånt, så derfor det er så deilig når han gjlr ting selv :):)

Skrevet

Ah, da beklager jeg, sikkert jeg som missforstod! :-) Synes det var litt pussig ja at du trente med en 6 mnd gammel baby ja, hehe... Kos deg med fremskrittet du, skjønner jo at det blir noe helt annet når han er 11 mnd!

Skrevet

ja, da er fremskrittene her vidunderlige!

han ligger ca 5 mnd etter, pga han ble født emd en nakkeskade, han kom ut skjeivt, så har måtte trent opp ryggen og nakken hannes, å den ble ikke OK før han var 5 mnd. så da kunne han begynne på utviklingen sin, å rulla da han var 8 mnd, å sitter når han nesten er 11mnd :)

Skrevet

Gratulerer, alltid moro når de gjør noe nytt.

Lille snuppa her fant tåa si i dag og mor ble sååå glad.. Hun er 5 mnd og hun har brukt frejkas pute i en mnd, så var redd for at hun skulle bli liggende endel etter pga dette. (hun skal bruke den 1 mnd til.) Men ser ut som hun utvikler seg i god takt alikevel..

Hun klarer ikke å rulle ennå, men hun legger seg over på begge sider hvertfall.(uten puta da.)

Skrevet

å ja, det er helt herlig når de gjør sånne ting!! spesielt for oss med de "seine" barna, som dem kalles...

mene dem kommer seg, i sitt eget tempo. det gjør alle barn. ingen er like, å godt er det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...