Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hvordan gjør dere det ? jeg antar at dere lager kort osv til andre ? sender de på mail eller ? litt kjedelig da..
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lager kort og sånt i photoshop...
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Lager de i 15x15 og sender de inn som bilder.. Blir kanskje ikke akkurat scrapping.. det finnes programmer, men jeg finner heller bare en del bilder jeg setter på..hm.. Kan jo se litt her: http://pic5.piczo.com/emilia06/?g=45441520
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 wow så fine )) hvordan finner du sånne bilder du setter på da ? altså du sender de inn å fremkaller de som bilder ?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Bildene har jeg funnet på diverse sider... Ja.. kopierer de opp i vanlige fotobutikker. Har drivd å lagd til noen på kveldene.. Syns det er kjempemorsomt!
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Lager de også i 10x15, de koster da bare rundt 1,- for å kopiere opp..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 det skal jeg jammen meg prøve..har ikke photoshop da,men noe annet..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 skal prøve å legge de ut på hjemmesiden ikveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå