Gå til innhold

dere som scrapper på nett...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det ?

jeg antar at dere lager kort osv til andre ?

sender de på mail eller ?

litt kjedelig da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager kort og sånt i photoshop...

Skrevet

Lager de i 15x15 og sender de inn som bilder..

 

Blir kanskje ikke akkurat scrapping.. det finnes programmer, men jeg finner heller bare en del bilder jeg setter på..hm..

Kan jo se litt her:

http://pic5.piczo.com/emilia06/?g=45441520

Skrevet

wow :D

så fine ;)))

hvordan finner du sånne bilder du setter på da ?

altså du sender de inn å fremkaller de som bilder ?

Skrevet

Bildene har jeg funnet på diverse sider...

 

Ja.. kopierer de opp i vanlige fotobutikker.

Har drivd å lagd til noen på kveldene.. Syns det er kjempemorsomt!

Skrevet

Lager de også i 10x15, de koster da bare rundt 1,- for å kopiere opp..

Skrevet

det skal jeg jammen meg prøve..har ikke photoshop da,men noe annet..;)

Skrevet

Jeg må få se etterpå da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...