Elle Vilde Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg sitter nemlig her med gåsehud etter å ha lest spådommen... Dette stemte skummelt bra med hva jeg tenker på for tiden... Tusen takk for at du spådde meg!!! Kan du være så snill å fortelle litt om hvordan du gjør det? Dette stemte så godt at jeg bare må vite mer om hvordan du spår... Håper du orker å fortelle litt! Tusen hjertelig takk!
RompeRock Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg slenger meg på her, for det stemte så bra på meg også. Jeg har vurdert å søke doktorgradsprogram og stipendiat, men tanker om at jeg ikke er bra nok/smart nok osv. hindrer meg fra det... Og jeg tenker masse på fremtid, jobb, økonomi. Og det er ingenting jeg heller vil, enn å fortsette med utdanning, selv om jeg allerede har en mastergrad. Fantastisk, så bra det stemte!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 JEg dytter fordi jeg ser mange sier at det stemmer. Selv har jeg ikke "meldt" meg på.. men er facsinert av sånt. Registrerer at "engelen Yvonne" sier det samme til alle, og det samme med de andre.. Hva er det da som avgjør hvilken "engel" som appellerer til meg? Er det dumt av meg å spørre? For når det gjelder feks horoskop så har man en assendant i et annet tegn??
J`s mamma Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Må bare slenge meg på her jeg og.. Det stemte utrolig mye her og.. Takk for at du spådde meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå