Daily Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Er urinprøve mer følsom hos legekontor enn de man kjøper...? Tester bare negativ. Men er 6 dager over IKM.
Saftsuse 84 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 nei, d er den nok ikke. E venninne av meg tstet positivt hjemme men negativt hoss legen, for å så igjen teste positivt hjemme... I dag har hun en gutt på 1 år
Dizzie_mortil3 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Gravitesten på legekontoret har som oftest samme deteksjonsgrense som de hjemme, 25 eller 50 mikrogram/l (litt usikker på det med gram og liter men..). Så det eneste legen kan bidra med som du ikke finner ut hjemme, er å si nøyaktig hvor høy hCG du har. Men da må du ta blodprøve.
Fru Anna Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 det er samme følsomhet, men har erfart at cb er litt mer følsom enn qr. testet pos på de tre første cb'ene for så plutselig å teste neg. to dager på rad med qr og morgen urin. så da ble det lege tur og pos igjen!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 hvilke graviditets test er cb? og er qr quick respons?? bare lurer. er 5 dager over tiden med forventet mens, men like vell er testen negativ
Fru Anna Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 cb er clear blue, brukte både digital og vanlig - veldig greit med digital så slipper man å tolke streker. qr er quick respons ja. har hatt dårlig erfaringer med de både på grav.test og el test. går for cb jeg!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm Går du inn på her så ser du hvilke tester som er mest sennsible, og utifra det jeg forstår her så er hjemmetestene mer sensible, og det skal større mengder hcg til for å slå ut en legetest enn en hjemmetest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå