Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Dersom man finner en sang på...eh.. hva heter det nå da? Youtube eller noe sånt...? og vil ha denen som ringelyd på mobilen, hvordan gjør amn det da? Går det i det hele tatt an? Er teknisk idiot ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 det går ann ja. Jeg brukte usb kabelen, og fulgte de opplysningene som kom etterhver...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ehm...usb kabelen? Er det noe jeg burde ha eller vite hva er? *føle meg som en idiot* hehe...
* 5 om dagen * Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 jeg bruker samme kabelen, som når jeg tar bilder fra kamera og legger over på pc. usb kabelen er flat i den ene enden, og mindre i den andre.samme "stikket" som det feks er på bærbar pc, når du kobler til strøm. og du har den nok...hehe....
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Ok, det har jeg sikkert, når du nevner det så høres det kjent ut. Jeg har ikke fått til å legge inn bilder fra mobilen jeg da så jeg har nok pakket den vekk. Men hvor...? Hmmm... Takk for hjelp i hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå