Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har noe fløte jeg må bruke opp. Forslag?
J`s mamma Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Bretagne sin kyllingsaus.. men det er da en ferdig pose fra toro mener jeg det var. Bruk fløten i stedenfor melk.. Blir kjempe god da, jeg gjør det:)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Mariner og stek kyllignbitene, gjerne sammen med sopp, paprika eller løk og så helelr du rett og slett bare fløten over og tilsetter litt tacopulver (ca en halv pose) og salt og pepper og lar det koke i 5 min. Veldig enkelt og greit :-)
sirkelkatten Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Dette er en supergod oppskrift: http://aperitif.no/index.db2?id=27648
Mulle :) Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Stek kyllingen med krydder. Hell fløten i stekepannen og tilsett litt buljong og salt. Namnam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå