Gå til innhold

Bare jeg som elsker disse figurene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh. likte de peter pan og tinkerbelle figurene nederst jeg. Kan man bestille de fra nett?

Skrevet

Ser nesten ut som en er nødt til å kjøpe i butikk ja:(

Står en liste med forhandlere ser jeg, så en er vel nødt til å ta kontakt med dem.

Skrevet

æsj... :( Søke litt rundt jeg tror jeg, for jeg vil ønske meg de tinkerbelle figurene til juuuul. ;)

Skrevet

Figurene var pene nok de, men jeg hater å ha sånn "nips" stående rundt omkring. Synes det ser rotete ut med en gang. Det er så mye annet som samler støv i heimen at jeg ikke trenger sånne i tillegg ((:

Men for all del - de var søte!

Skrevet

Disneyfigurene var helt bedårende! Men de øverste var ikke det... Litt, ehm, kjerring..? Jeg er ikke så glad i sånne figurer og små skulpturer og sånt, men kunne sikkert hatt en sånn engel på juletreet. Til jul er det med andre ord lov med den type dilldall ;)

Skrevet

fant mange om jeg søkte på heartwood creek, så om du søker på nett på navnet du vil ha så finner du nok på nett. Sikkert mye billigere enn om du kjøper de i norge også. Tinkene mine kostet rundt 25 dollar. :)

Skrevet

Skal sjekke umiddelbart:-)

Skrevet

Fant de, men tror ikke det blir så veldig stor forskjell i pris. Har kikket på dem i en butikk i Trondheim, og det er ikke så veldig mye det er snakk om. Tror jeg ønsker meg dem til jul, så får jeg heller kjøpe dem hvis jeg ikke får noen:-)

Skrevet

He he...ja, vet hva jeg vil ha jeg også, og ikke tror jeg han kommer til å glemme det heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...