Junijenta - gifteklar:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal gifte meg neste sommer og lurer da på noen ting. Fotograf - har dere noen å anbefale? Og hvor mye ca betalte dere? Brudebukett - hvor lønner det seg å kjøpe det hen? Hår og sminke? Har skjønt at det er store prisforskjeller. Blir kjempeglad for mange svar!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vi brukte studio vest-kjempe fornøyd. De har forskjellig priser etter hva man ønsker. Husker ikke helt prisen. Gå på hjemmesiden dems. Brukte brudepikene på økern, kjempe flott. Må ringe å bestille time da de ikke har butikk. http://blomsterpikene.no/ http://studiovest.no/
Maritbrud Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Så bra å høre noen som e fornøyd med Studio Vest. Vi ska bruke de når vi gifte oss i mai 2008 nemlig. Vi betaler 10.000,- for den pakken vi har valgt å gå for. Vi ska bruke en florist i Halden te blomster. Samo kommer derfra så svigermor kjører te Halden på fredag og henter oppsatsene og buketten. Koster mindre enn halvparten av prisen i oslo. Ble helt sjokkert når æ begynte å forhøre mæ om pris på blomsterforretninger her i Oslo. Generellt e det dyrere å holde bryllup i Oslo enn resten av landet virke det som. Æ har gjort grundig "research" på priser her i byen fodri æ har hatt og har fortsatt god tid te planlegging. Min beste erfaring så langt med forhandlere i forbindelse med bryllupet er de æ kjøpte jolen fra: www.kreativtbryllup.no. Finner ikke mer serviceopptatte damer! :-) Skikkelig bra firma
Vannmann35 Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Fotograf: Nordstrandsfotografene - beste i Oslo! Sjekk: http://www.nordstrandsfotografene.no/ Brudebukett: http://www.shishi.ee Hår og sminke melder jeg pass på...
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Tuuusen takk for svar:) Mye man skal tenke på!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. oktober 2007 #7 Skrevet 14. oktober 2007 Vi skal bruke Moment (moment.no) og Eva der skal ta bildene våre. Hun har flere ganger blitt kåret til beste fotograf av Norges fotografforbund og er utrolig flink. De tok bildene av sønnen vår også og de er fantastiske:) Vi betaler 4900,- for fotografering, men da kommer alle bilder i tillegg men det orker jeg ikke tenke på enda:) Blomster vet jeg ikke enda, men min forlover kjenenr en arbeidsledig blomsterdekoratør som gjerne ville lage bukett. Håret på studio alf, ca 2000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå