Gå til innhold

er kevin et harry navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva synes dere om leo, theo, erik og tobias?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhode ikke!! Fint syntes, jeg.

Forøvrig syntes jeg meninger om navn kun dreier seg om assosiasjoner, så Leo= sliberige kompisen til onkelen min ;-), Theo=katten til farmoren til sønnen min, Erik= x'n til tanta mi som ikke var så snill og Tobias= en bølle i klassen over meg på barneskolen. Hehe, helt sikkert helt greie navn da :-)

Har du prøvd deg på navndebatten?

Skrevet

Nei, kjempefint:) Som Kevin i alene hjemme:)

Skrevet

av disse navna hadde jeg kun villet brukt erik

Skrevet

JA, Kevin er et utrolig harry navn spør du meg. I hvertfall på engelsk, der er det som å hete Bjarne. Skjønner ikke hvorfor nordmenn har fått dilla på det navnet. DET ER IKKE FINT!!

De andre navnene er fine, men veldig vanlige, så da er han nok ikke den eneste i klassen som heter det. Kanskje med unntak av leo og erik..

:)

Skrevet

kevin er fint!her i oslo er det blitt mer populært de siste årene. leo og theo er fine navn,men utrolig mange foreldre har valgt det navnet(spesielt leo og leon). Erik og Tobias forbinner jeg med for mange på min egen alder og eldre,men har ikke møtt så mange barn som heter det..for min del er det litt oppbrukt:o)

lykke til!

Skrevet

Ja, Kevin synes jeg er harry, og synes det er for mange Leoer, Theoer og Tobiaser. Gå for et norskt, stødig guttenavn; Erik! Kjempeflott!

Skrevet

Jeg kjenner en Kevin...jeg beklager så mye men det er for meg et "harry" navn.

Leo er for meg en katt + en beltevogn i forsvaret

Theo, Tobias og Erik er fine guttenavn :o)

Skrevet

Jeg synes Kevin er harry.....

Men Theo og Erik er kjempefine :)

Skrevet

Kevin er litt harry, synes jeg. Morro på en 10 gammel skategutt kansje. Men ikke på en voksen mann.

Skrevet

Æ syns Kevin e harry, ja....

Sønnen min i magen skal hete Erik...så det navnet like æ, ja=)

Skrevet

Harry! Harry...

Erik derimot, meget påent, men Eirik er enda penere synes jeg!

Skrevet

liker kevin veldig godt!

Skrevet

Kevin synes jeg ikke er noe særlig fint, synes det er harry.... Skjønner ikke hvorfor det er så poppis å ha typisk engelske/ amerikanske navn på barna for tida? Navnet kommer jo ikke helt til sin rett med norsk uttale.

Av de andre navnene du nevner så heter jo "alle" Leo, Theo eller Tobias, og jeg ville nok ikke kalt barnet mitt det samme som sikkert 3-4 andre barn heter som vil begynne i samme klasse som din sønn.

Det er min mening iallefall....

Skrevet

Jeg liker det ikke, men liker heller ikke Harry betegnelser. Altså det er ikke et fint navn i mine ører nei.

Skrevet

Harry tja, syns nok det. Lite pent er det hvertfall. Leo syns jeg ikke er noe skikkelig navn, Theo går an, Erik er flott, Tobias er fint men litt oppbrukt.

Skrevet

Kevin er kjempe fint=)) og det var leo theo og tobias også...men ikke erik,alt for vanlig det...kjedelig navn...men det er min mening da..

Skrevet

Ja, jeg syns Kevin er harry. Er et nytt Kenneth, Ronny navn i mine ører...

Skrevet

Elsker leo og theo ...erik er fint men litt kjedelig.Tobias er greit men så inn at det blir dumt hehe....kevin er harry ja:=)

Skrevet

Kevin er litt white-trashnavn, rett og slett. Leo, Theo og Tobias er skikkelig motenavn, som det snart går 13 av på dusinet, Erik er kjempefint!

Skrevet

Kevin er faktisk et irsk navn for de som ikke vet det. Og selvfølgelig synes jeg det er et fint navn siden vår sønn heter det. Nå kjenner jeg hunder som heter både Leo og Theo så for meg ville jeg ikke kalt barna det. Tobias synes jeg er kjempe fint. Og Erik er jeg ikke så glad i.

Skrevet

Ja jeg syns at Kevin er et harry navn! Liker ikke de "amerikanske" navnene på norske barn.. høres helt rart ut i mine ører.. Som Kevin, Brian osv..

Jeg liker Erik og Tobias av de navnene du har nevnt.. Leo og Theo blir mer forkortelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...