Gå til innhold

Montering av bilsete!!! Skikkelig irritert!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg stått i en time for å feste mitt nye bilbarnesete i bilen. Og nå er jeg drittlei, sur, forbanna og irritert. Makan!! Jeg får det ikke til. Uansett hvor jeg prøver så er det enten for langt belte, for kort belte, for smalt sete, sete foran er i veien, for trangt, mangler festebøyler osv osv osv. Når jeg endelig fikk det nesten til og "bare" hadde selve bilbelte igjen så var det jammen for kort!!! Og uansett så virket alle bøyler vinglete og løse.......ggrrr

Jeg er ganske sikker på at det er det beste setet og at det er trygt hvis jeg bare får det rett....å det er jo et spøsmål....

Maxi Cosi fra 9 kg og oppover.

Noen gode råd om hvor det er best, og aller helst hvordan???

Og hvor langt inn skal egentlig den der bøylen som er fremme??

Hjeeeelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.....Jeg vet nøyaktig hva jeg skal gjøre.....bare det at jeg ikke får det til!!!

Jeg som monterer de største IKEA ting problemfritt....faktisk bedre en mannen min....:)

Jeg er faktisk så irritert at jeg tilbød mannen min å rygge bilen inn i den overfylte garasjen for at han skulle fikse det for meg uten å bli våt av regnet....men han ville ikke ha cabriolet

Jeg som var i godt humør før i dag!!!

Skrevet

Dra tilbake til butikken du kjøpte det i, og krev at de tyggegummislafsende, kvisete drittungene som jobber der monterer det for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...