Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 men idag kunne jeg se en strek... men det er jo ikke før tirsdag jeg venter ikm så det er nok fortidlig... det kan jo hende at d bare er mitt øye som ser den streken og da:)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Oi, så spennende da! De sier jo at en strek er en strek! Har du noen symptomer?
dulille junivenn Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Så spennende!!!!!!! En strek er en strek sier de. Jeg har ingen erfaring med testing, men det er det de sier Kjøp en test til, vent noen dager- og prøv igjen for å være sikker !! Lykke til.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 hvis du ser på det innlegget hvor det står "80% sikker på at jeg er gravid.". der har du symptomene mine...
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Høres ut som du er gravid! Hvisker forsiktig gratulerer =)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 ja jeg får krysse fingrene for at d stemmer... hihi... har blitt testoman jeg...
Jelly Belly Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg håper virkelig testen stemmer og at det klaffer for deg!!! Dessverre kan ikke jeg bruke billigtest stav. Jeg har testet positivt på de tre ganger uten og være gravid!! Skuffelsen ble litt for stor da..
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 oy ja d forstår jeg.. jeg har aldri opplevd å få noe positivt før så det er litt spennende.. men jeg skal ta en cb om noen dager...
Jelly Belly Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Så moro!! Da stemmer den nok helt sikkert!! Jeg testet positivt 2 dager før ikm, så positivt igjen på IKM og positivt igjen dagen etter!! Så kom tanta.. Veldig glad jeg var så skeptisk som jeg var og ikke slapp jubelen løs, ellers kunne fallhøyden vært stor!! Men men.. Jeg skal krysse alt jeg har for deg!!!! XXXXXXXXX
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 off håper ikke det skjer med meg, eller det burde ikke skje med noen:( nå ble jeg ganske engstelig...
Jelly Belly Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Det trenger du ikke bli og det var heller ikke meningen og gjøre deg engstelig!!!! Men jeg vil anbefale og ta CB... Og om du tar en CB lørdag morgen vedder jeg for at et klart kryss vil stirre mot deg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå