cec85_med_Mariellgullet Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 hei alle sammen jenta mi blir 1 år 22.oktober. Hun drikker fortsatt tillegg, pga hun soiser så lite annen mat, hun spiser brød, men kun med smøreost, liker ikke annet, spiser grøt, men har starta å snu seg bort, selv om jeg tvinger det ned... Hun spiser ingen middagsmat:( ikke glass, ikke hjemmelaget, i dag skal jeg prøve med hjemmelaget kjøttkaker, brun saus og poteter, får se om hun spiser det da... Blir litt fortvilet jeg.....Når barn blir et år så skal de jo starte med vanlig melk, men jeg burde vel fortsette litt med tillegg, er jo så mye vitaminer i den osv:( Jeg mener, sider hun er så dårlig på å spise annet Noen andre som har det som meg?
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2007 Ingen som vil svare meg?
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 hallo? Pls svar
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 fortsetter og dytte jeg altså
mamma til en prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Heisann! Jenta mi er også vrang når det gjelder mat. Hun er 13 mnd gammel. Spiser bare brødskive med smør eller skinkeost. Spiser grøt men ikke mye. Spiser heldigvis litt middag, men bare et halvt middagsglass eller mindre. Spiser også litt av det vi spiser men ikke nok til å bli mett. Alt som er nytt vrenger hun ansiktet av før hun i hele tatt har smakt på det. Er utrolig frustrerendes dette her..... Sluttet å amme jenta mi i forige uke. Har begynt med vanlig melk til henne men den kommer bare ut igjen. Men hun får youghurt og den går ned på høykant. Har begynt å spise en liten ostesnei for dagen også. Vil bare si at du bør ikke tvinge maten ned på henne. Det kan bare føre til at hun nekter mer. Kanskje det ligger i navnet?!!! He he....
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, ligger nok i navnet, haha;) Men er et bra navn da:) Hehe... Jeg får bare prøve litt hver dag, men kan jeg gi tillegg fortsatt?hun er så glad i det...?
mamma til en prinsesse Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville ha fortsatt med tillegg til 1 års kontrollen, så kan du ta det opp med hs der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå