Gå til innhold

Stemmer kinesisk fødselskalender???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer nok ikke på alle ser jeg på trim 2;)

Men det stemte på meg,jeg skal ha gutt...

Skrevet

Stemte på min første ... spennende å se om det stemmer nå å

Skrevet

hva er det????

kan jeg få se?

Skrevet

Kinesologien??

Gå inn på kjerring råd....:)

Skrevet

Det stemte førstegang, og ser ut til å stemme nå.. Men var bare en av dem som stemte, husker ikke om det var den her eller den på babyverden...

Skrevet

Én av dem stemmer nok, siden jeg får 2 forskjellige svar på de 2 forskjellige kinesiske kartene ;-) Det skal mye til for å overbevise meg om at de kartene er noe annet enn flaks hvis det stemmer. Men er jo artig for det da.

Skrevet

ha ha ha... det stemte på de to første, og det stemmer med følelsen nå... spennende å se da :-)

Skrevet

stemte med begge mine, så får vi se om det blir jente nå eller ikke...

Skrevet

stemmer på den her inne men ikke på den andre...

Skrevet

stemte på førstemann, og stemmer sansynligvis på denne også ;-)

Skrevet

Stemte ikke på meg...

Skrevet

på begge sier de gutt, men jeg venter jente;)

Skrevet

Stemte på meg:o)

Skrevet

Ikke for meg. Skulle da hatt 2 gutter men har en prinsesse og venter en prinsesse til =0)

Skrevet

i følge ultralyden stemmer det ikke på meg denne gang. Men de andre gangene har det stemt...

Skrevet

Den stemte på nr 1, og viser nå at jeg venter ei jente til.. Så dette blir spennende.. Måtte sjekke med mamma om hennes alder når hun fikk meg og mine søsken. Og den stemte på alle 3!!

Så nå venter vi spent på UL for å se om vi kan se hva det blir... Spennende dette blir...

Skrevet

stemmte på førstemann, men om det stemmer denne gangen oxå gjenstår å se. Jeg får vennte 7 mnd til.

Skrevet

stemte ikke her.. stod jeg skulle få jente.. men jeg har fått en nydelig gutt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...