>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg og farmoren til sønnen jeg har fra før kommer fryktelig godt overens, så jeg tenkte ikke to ganger på at det var noe rart med at hun skulle kjøre meg til legen når jeg skulle på kontroll med den nye babyen i magen. Hun hadde mulighet og tid, så da takket jeg ja. Når vi kom til legen (hun satt på venterommet til jeg var ferdig), så spør han om dette er min svigermor og da slo det meg at dette ikke akkurat var en helt vanlig situasjon, hehe. Jeg forklarte hvem hun vatr og legen brøt ut i latter og sa at han syntes disse "moderne" familiene var så forfriskende, hahaha. Jeg føler mg veldig heldig, for x-"svigermoren" min er like kry som de andre bestemødrene og føler hun skal bli litt bestemor igjen hun også :-)
~Roskva~ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hehe, så morsomt :-) Det er godt å ha så mange trygge støtte-personer rundt seg som overhodet mulig, spesielt når man skal få barn :-)
Nordlyspar♥ Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 hihi, så moro... Her i gården så tror alle tantene mine at de skal bli bestemødre de også, hehe... men tror ikke mamma går med på den, tjihi..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe, moren min skrev også melding til alle tantene og onklene mine at de skulle bli bestemortanter og bestefaronkler, hihi, så de er veldige ivrige de og:-): Jeg er forøvrig førstemann i min generasjon som har fått barn, da, så da vil vel alle ha en liten bit av babykaka :-)
Nordlyspar♥ Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Du kommer til å få enormt mye oppmerksomhet, hihi... Havna i et familieselskap for bare litt siden. Ble da sittende i nesten 3 timer å høre på hva vi IKKE trengte å kjøpe, for de hadde jo alt sammen... vogn, trille, seng, klær, vugge, vippe you name it.... tenka at de har spart på det så lenge... hihi... må jo være 8-10 år siden det sist ble født en liten en på Nord-Norges siden av slekta... Samtlige har også leita frem strikkeoppskriftene, så det blir sikkert nok av ull-sett også.... nesten så jeg måtte be de slappe av... er jo bare 2 mndr på vei, tjihi..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe, det er AKKURAT sånn vi har det og! Til og med oldeforeldrene til den første sønnen min har begynt å strikke,haha. Vi hadde liksom lyst til å kjøpe litt nytt selv denne gangen, for jeg arvet alt sist, men det ser ut til at vi kan se langt etter, hehe. Skikkelig koselig å tenke på at babyen våres er så ønsket og elsket allerede:-)
Nordlyspar♥ Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Ja ikke sant.. det eneste negative jeg fikk høre var "pokker, åsså fortelle det så tidlig... det blir jo så leeeenge å vente på gullet" med mye latter fra vedkommende, hehe
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe, jeg lovet egentlig søsteren min sist gang jeg var gravid, at jeg ikke skulle fortelle noe til henne før jeg var minst 4 mnd på vei, men det ble jo litt vanskelig da. Hun var så utålmodig sist at hun nesten ble sur på meg, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå