Beth Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Tantefaen landa i dag tidleg. Eg var førebudd på at det kunne bli i dag, i og med at eg fekk tidleg EL også denne gongen, men forbanna surt er det likevel. Eg som hadde både ømme pupper og tett nese. Men det ante meg at det var noko på gang da det avtok. Faen au!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Æsj så kiiipt Beth ! Da er det vel bare å bruke ett par dager på å snu tanke gangen til å se fremover igjen... Klem )
jenkas69 Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Det var noe dritt ja... Skjønner at du er i gi-opp-modus i dag, men håper det snur snart! Kjenner godt igjen den følelsen som invaderer kropp og sjel på første tante-faen-dag... Som om man ikke er sår nok i utgangspunktet fordi man bare er litt sånn... ja, sår, når man har mensen, så er det i tillegg denne ekle skuffelsen... Det er definitivt ikke dagen for grubling. Pledd, te og god bok er en mye bedre plan for slike dager:) Men om noen dager så nærmer det seg el igjen, da håper jeg du ser litt lysere og mer optimistisk på ting igjen! Trøsteklem fra
martine68 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 For noe møkk da. Synd ikke alle symptomene betyr at du er gravid. Da er det vell bare å lete etter motivasjon for å gå på nok en runde Beth. trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå