Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ble gravid da lillegutt var 2,5 mndr. Dvs at jeg nå er 11 uker på vei ca (litt mere). Syntes allerde jeg begynner å få mage!!! Er dette normalt? Men nr en fikk jeg ikke mage før i slutten av 4 mnd.
2 barns-mor :-) Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 jeg fikk mage som kom frem fort andre gangen...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Magen kommer fortere for hver gang man går gravid. Har selv mage & begynt med mammabukser ... er 15 uker på vei
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Samme her!! Jeg fikk ikke mage forrige gang før jeg var 6 mnd på vei. Det samme med venninnen min som er gravid samtidig som meg for andre gang :-). Vi måtte ut å shoppe mammaklær allerede! Ingen av buksene mine går sammen i livet og jeg er ikke mer enn 2mnd på vei. Vi bare tenker at vi er litt oppblåste, vi ;-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Magen kom fortere denne gangen for meg også, begynte med mammabukser i uke 11 (men jeg la på meg 5 kg på den måneden mellom jeg tok ut hormonspiralen og jeg ble gravid, så buksene var litt trange til å begynne med :-) Dessuten kan jeg tenke meg at siden du ble graivd så fort etter forrige fødsel hadde du kanskje ikke rukket å "ta deg inn" så mye igjen?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 selv har jeg en gutt på 10 måneder, å venter neste nå den 16nov hehe..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Magen min også begynte å vise tidligere enn første gang!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Jepp, andre gangen man er gravid kommer magen ofte i full fart! Her kom magen for flere uker siden, og jeg er bare 15 uker nå Synes det er veldig kos, for sist gang ventet jeg på denne magen i en evighet. Kos deg med magen!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2007 Hehehe... Inderlig godt det ikke bare var meg!!!
polarn & pyrene Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 med første mann fikk jeg mage rundt ca 4 mnd og denne gangen har jeg fått mage allerede nå og er ikke mer enn 11 uker på vei. Men har hørt att med andre mann får mann mage tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå