Gå til innhold

Høygravid i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 40 dager igjen. Nå er jeg klar og lillegutt er hjertelig velkommen nå. Skrudde sammen kommoden i går, Klærne er vasket og sortert og det meste er klart.

De neste 40 dagene kommer til å gå sakte føler jeg.

Noen andre som har det like dann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også høygravid,har termin 9 nov,men jeg synes tiden går så sinnsykt fort!!!selv har jeg faktisk vert sykemeld 5 mnd av svangerskapet så en sko nesten tro tiden gikk seint....men det har det ikke i d hele tatt jeg har heklet ferdig dåpskjolen og du må nesten få tro jeg er gal men bordkortene er gså ferdige,!!!jeg har storkost meg i svangerskapet også har jeg innredet og pusset opp barnetrommet til lille ingrid! jah jeg har hatt mye vooooondt men d får ikke tiden til å gå sakte....jeg har vasket alle klærne og vi pusser nå opp badet!!!mye å tenke på å gleder meg virkelig til å se henne....!(jeg ar lagt inn nye bilder,også av dåpskjolen om du er interessert kan du jo ta en titt!!

Skrevet

Jeg har 38 dager igjen, dermed er jeg også høygravid nå, men så til det mulige dumme spørsmålet mitt; Hva vil det si at man er høygravid egentlig?

Skrevet

Litt usikker jeg på hva det egentlig betyr. Er det fordi at det er nå at magen er på det høyeste????? noen andre som vet???

Jeg har gått sykemeldt siden august pga bekkenet mitt. Går til behandling 2 ganger i uka, møter andre gravide 1 gang i uka ellers så vasker jeg klær og gjør ting klart her hjemme :) Har hatt mine tanker om dåp og slik, men ikkegjort noe med det ennå.. Dåpskjole skal jeg ha etter min søster. hun fikk sydd en til sin gutt og vi skal bruke den til våre barn. Hun er gravid på nytt igjen nå. Skal brodere navnene på den etter hvert som barna blir døpt.

Rommet vi skal bruke som barnerom der bor det ei ennå... Hun skal bytte rom i januar tror jeg. Gutten min kommer nok til og bo hos oss i begynnelsen.

Skrevet

Jeg vet jeg har lest at magen er på sitt største i uke 35, så det er jo kanskje derfor man sier at man går høygravid? Vet ikke helt jeg :)

Skrevet

Mamma TB.

Fant ingen bilder jeg..

Skrevet

nå har jeg lagt inn bilder.du må ikke missforstå meg vår lille ingrid skal også bo sammen på soverommet vårt også en stund.....d var bare et rom vi hadde ved siden av som var det såkalte gjesterom...å jeg tok turen ut til ikea og handlet for å innrede det til Ingrid sitt lille sove rom.

Prøv en gang t så finner du nok noen bilder nå=)

Skrevet

ser fremdeles ingenting jeg.. har du lastet de opp på ditt private album eller på album som alle kan se??

Misforstod ikke. hadde ikke dattera til samboeren min bodd på det rommet så hadde det vært ferdig for LENGE siden:)

Skrevet

er d inegn som ser mine bilder....alle ligger på offentlige bilder og folk har tidligere sett mine bilder!???

Skrevet

ser bare mage bildet som du har på forsiden din. men det er ikke noe videre link til mine bilder slik at vi kan få se de andre bildene dine.

Skrevet

men hvis du klikker på det bilde da?vet du hva jeg skal gjøre for å vise de andre bildene?

Skrevet

Hvis du går på din egen side. Trykker på rediger profil. nede på den siden må du huke av for vis link til dine bilder.

Prøv det

Skrevet

aha jeg har funnet problemet....hehe d var nettop det du sa.Nå er det flere bilder=)

Skrevet

Jeg er også høygravid i dag..Bare 40 dager igjen..phuuu..er ganske så klar nå :o)

Skrevet

Du har en kjempefin mage :)

Også var kjolen kjempefin... Godt du fant ut av feilen :o)

Skrevet

jeg er også høygravid! 40 dager igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...