vekten:) Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 jeg lurer litt på hva jeg skal ta med til babyen i sykehusbagen? trenger jeg masse klær og bleier? har pakket ned reisesett.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 tror en får både bleier og kan låne litt tøy på barsel. I alle fall er det slik på SUS. Der bruker en omslagstrøye, teppe og lue på den lille, samtidig får en bleier. Noen vil bruke eget tøy når de skal "vise frem" den lille til slekt og venner, da må du ha det også med. Jeg tenker at desto mindre tøy jeg selv må skitne ut og vaske desto bedre Liker ikke vaskemaskiner og tørketromler.......
2 barns-mor :-) Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 kan være godt å ha med et mykt og godt pledd til beibin.. jeg synes de sykehus helsepleddene er så stive... brr...
Valentine nr2 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Ta med: Et pledd til babyen En hjemreise varmedress Lue Noen bodyer (2-3 stk) Og et par sett med klær En pysjamas. Holder nok med 1 par sokker, hvis du ikke har føtter på buksene. Kan også anbefale å ha bomulls votter til babyen, de kan klore seg en del. Funker også med et par sokker på hendene. Bleier kan du kjøpe etter at ungen er født, du får alltids noen på føden.
Miss RM Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Ring til sykehuste du skal på og spør :-) Ser det er veldig forskjellig fra sted til sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå