Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Gutten min på 2,5år bruker gjerne 5år i klær. I flere butikker havner jeg da i samme hylle som de har ungdomklær. Dvs. de har gjerne samme klær til en 5-åring som de har til en 13-åring. Finner jo mange basisklær som er greie nok, men fy så mye stygt det er. Monster og dødningshoder over alt. Kan bli litt for mye av det. Hvilke butikker selger rimelige klær med god kvalitet? Som gjerne ikke har så sinnsykt mange figurer på klærne. Hvor kjøper dere andre gutteklær?
goldie Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Selv synes jeg exit har mange fine klær:-)
:)ettena:) Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 exit, okaidi se også på laredoute.no hermeline.no
WWJD Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Boboliklær er også fine:o) Skjønner så godt hva du mener! Allerede fra str 86 er det noen butikker som bruker dødninghoder, spiderman osv på gutteklærne. syns de skal få være søte litt til jeg da...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Helt enig - min gutt er også to og et halvt - jeg har funnet masse fine ting på Polarn og Pyret denne sesongen - har også kjøpt en god del på exit.
ALIICE Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Handler det meste på p&p, der har de pene kjønnsnøytrale klær, + at kvaliteten er ypperlig! Ellers så kjøper jeg en del "dyre" merker, for å slippe harrye spiderman klær o.l. Mini Me har veldig pene klær til gutter, katvig, småfolk har også mye pent. PS: har også en på 2,5 som bruker str 4-5 år i klær:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Her helt enig med deg HI. Syns det er så mye grusomme gutteklær for tiden. Jeg har også en gutt på 2,5 år og har nesten sluttet å handle på kjedebutikker som h&m, cubus, kaph ahl og slike butikker.. Har faktisk begynt å kjøpe en del dyrere klær hos f.eks polern og pyren. Eller på Exit har de også en del fine klær. Der de selger exit-klær her jeg bor selger de også flere andre merker som mexx. alle disse klærne er nøytrale og fine syns jeg. Ellers hender det jeg handler hos bennetton også. Syns egentlig det er greit å handle litt dyrere klær nå for jeg ser jo at han har dem lengre og sliter dem faktisk ut også, fordi han vokser jo saktere og saktere. Men savner å finne søte klær med disney og ole brumm på også. Har heller ikke lyst å kle toåringen min i tennåringsklær.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Har fine klær på www.younglkids.no som ikke alle andre har. Ellers er laredoute en grei plass tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Kan jeg spørre hvorfor gutten din er 2,5 år men bruker klær i str. 5 år? Treng han det på grunn av høyde eller er det bare at dere liker større klær? Mener ikke noe stygt. Bare nysjerrig
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Hovedinnlegger her! Tusen takk for svar alle sammen. Mange gode tips som jeg skal følge opp. Gutten min skal få en ganske så ny garderobe nå. Gutten min buker st.5-6 pga. høyde ja. Han er laaaang. Må jo kjøpe klær som passer. Kan forstå at du spør. De andre på barnehageavdelingen hans er jo mye lavere. Noen barn rekker han bare opp til livet- og de er like gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå