Gå til innhold

da har jeg vært hos legen


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og kan kanskje håpe på at det var siste gangen..

hode var festa,urin,hb og bt fint..da er d i grunn bare for henne å dukke opp da;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender over litt fødestøv jeg, så kanskje det skjer noe..

 

lykke til!

Skrevet

Du har med å holde deg her til jeg kommer over i morgen i allefall, for da har jeg hengt i skjørtene på deg på alle tri'ene - men jeg synes enda at dette 3.tri har vært kort for deg og at du har jukset av deg noen uker!

 

Wiiii jeg skal over i morgen *nynner lett* ;-)

Skrevet

hihi..tror du bare kan stresse ned me den..ser ut som 3.tri kan vare enda litt til for min del ja;o)

men trodde seriøst du var nærmere meg enn som så ?sikker på d ikke er du som har vært treig,og egentli skulle vært inn her for lenge siden? *fnise*

Skrevet

Det er noe fundamentalt feil med dette regnestykke altså, for jeg har vært på 2.tri i en evighet og du kom jo hoppet jo nettopp over til 3.tri jo! Vet ikke hvorfor men jeg husker den dagen så godt, og det føles jaggu ikke lenge siden, ikke rart jeg blir gammel fort i denne farten hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...