veslamøy Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Noen som har fått vite kjønn på baby først i uke 37?
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg var på ul i 37 med nummer to, for å sjekke navlestrengen, og det var ikke lett å se noe som helst ettersom det var "fullt av baby" inni der...! Jeg tror nok ikke uke 37 er det mest optimale tidspunktet å se etter kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå