Gå til innhold

Åsj, testet negativ med CB digital

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag regner jeg for å være ikke-mens dagen. Tok CB digital i dag etter lunsj og den var negativ. Ifølge CB sine sider står det at 95 % gravide tester positivt dagen før forventet mens (hvis de tester morgenurin, da).

Det er vel fremdeles håp, men jeg ble i skikkelig dårlig humør nå. Jeg har masse mens-smerter i dag, men de er litt "hardere" enn ellers, ikke vondere men liksom litt "skarpere".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet også negativt med digital CB idag:( Men har egentlig ikke IKM før lørdag.. var innom forumet til 1.trimester og spurte om det var noen som hadde opplevd det samme, men som likevel var gravide, og det var det! Så det er fortsatt håp for oss:) Skal vente til lørdag med å teste igjen og da med en vanlig test...

Skrevet

Her er det hun skrev i 1.trimester:

jeg testet negativt med cb digital før ikm!

testet med vanlig graviditetstest et par dager sener= positiv:) tok så en cb digital igjen( bare for å få det bekreftet at jeg faktisk var gravid) -den viste negativt!

fikk beskjed fra cb`s rådgivningstlf at det kreves mer for at cb digital skal slå ut! så var jeg deg ville jeg heller ha testet med vanlig graviditetstest:)

lykke til!!:)

kaalrot

Skrevet

Takk!

Da kan jeg fremdeles håpe. Jeg tenkte det var best å ta den digitale, for da slipper jeg å lure på om testen er positiv eller negativ, men nå er jeg ergelig for at jeg ikke tok den med fargeindikator.

Skrevet

takk kålrot;) da fikk jeg svar på spm mitt! har hatt 6 svakt positive vanlige clearblue siste to ukene, mens digital slo neg ut igår..;)frusttrerende, men da er detsånnjeg trodde - at digital krever et høyere hcg nivå for å slå ut;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...