Gå til innhold

fy flate og disse bringebærbladkapslene......

Anbefalte innlegg

Skrevet

de smaker så utrolig godt..har lyst til og ta de fra hverandre og helle det pulvere i munnen...:)samma med fiskemat..det er helt utrolig bare elsker den lukta og smaken...

høres vel hel rar ut jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes ikke så godt ut...min erfaring er at de kapslene ikke smaker særlig godt:)

Skrevet

Ja, nå hørtes du rar ut :-) Syns det lukter skikkelig dritt av Må forte meg å svelge dem når jeg får de i munnen, ellers brekker jeg meg. Og fiskemat.... Ja, ja, hver sin lyst . He, he.....

Skrevet

jeg kan tenke meg sammenhengen me de smakene der for jeg skynder meg jeg også med å svelge dem fortast mulig,suns det er såååååå vond smak!nesten sånn hevda lukt av de....!!vil fortsette og ta d emen d er en kamp hver gang!

Skrevet

hehe... har ikke smakt på disse kapslene, men hvis det minner om fiskemat så tror jeg ikke jeg er enig med deg. Er nok den berømte svangerskaps-dillaen du har fått...:)

Skrevet

Så sykt! Trodde bare det var meg som hadde det sånn! Smaker jo bare helt nydelig!! Hehehe :o)

Skrevet

det er bra det ihvertfall er en her som også syntes de er gode:)hehe da vet jeg ihvertfall at jeg ikke er helt tullete hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...