Gå til innhold

Tonje & prinsessa!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan går det med deg??

 

Bare lurte på en ting, leste jeg at dere hadde kjøpt basson seng på deal.no? Vi sitter å lurer på samme senga, men lurer på om det ble veldig dyrt med frakt osv?

 

Hvilken farge valgte dere? Vår seng er Eik, så kunne tenkt meg noe som lignet.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:) joda, alt bra her:)

 

tja, de hadde forskjellige farger! det ser du på hjemmesiden dems det!

www.deal.no. vi bestilte senga, og det himmelstativet, og det kom på til sammen 1300 eller noe, så tar jeg ikke helt feil, var frakta bare på 149kr! syns ikke det var så veldig dyrt! dessuten er det rask levering! og senga er kjempefin:) med hjul bak,sånn at den er lett å flytte! for eksempel til vask og sånn:)¨

vi valgte helt hvit vi:) men det er fordi vår seng også er det:)

tror de har vanelig tre, helt hvit, og sånn white wash, så det ser ut som om man har pusset av den litt maling!

ble du noe klokere?:)

Skrevet

Ja jeg tenkte også å bestille himmelstativet til. Får bare tenke litt på farge..hehe..:) Tusen takk for hjelpa! Det er hvertfall en helt nydelig seng=)

Skrevet

ja, ikke sant:)

bare hyggelig du:)

ja, senga er kjempenydelig syns nå jeg da:)

den kan også reguleres i 2 høyder, glemte å si det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...