Gå til innhold

Føler meg ikke så stor ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg?

Når jeg ser bider av meg selv, føler jeg ikke at jeg ser en dame på over 100 kg. Jeg ser en som er litt stor ja, men ikke noe ekstremt.

Når jeg ser meg selv i speilet ser jeg heller ikke bare en tykk dame - ser former, men ikke noe ekstremt der heller.

Så tenker jeg, ser alle andre det? Hvorfor ser jeg det ikke? For, i følge vekta så veier jeg 105 kg (172cm) - noe som skulle tilsvare at jeg ser veldig stor ut, ikke sant?

Så - klesstørrelser og badevekt er min store påminnelse - men helse, form og utseende, nei, jeg må si at jeg ikke plages nevneverdig der ...

Flere som meg der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

93 kg og 172 høy

Føler meg slettes ikke så stor jeg, men i følge min bmi er jeg visst veldig overvektig..

Er i god form, og ingen mangler eller feil som jeg vet om hvertfall..

Så ja, klesstørrelser og badevekt er også min store påminnelse.

Skrevet

nei dette med hva man føler og hvordan man ser ut er ikke alltid det samme. jeg så heller ikke på meg selv som stor da jeg var 120 kg ser bilder av meg og tenker fy så stor jeg var. nå er jeg nede i 85. og er fremdeles stor.

Skrevet

Føler meg stor.. men ikke så fantastisk stor..

Jeg er 165 og 96 kg nå (20+3)

Når jeg ser bilder av meg selv derimot.. da føler jeg meg stor..

Men jeg fungerer og trives godt i hverdagen..

Liten har jeg aldri vært..

Skrevet

Jeg er ca 170cm og veier 100 kg. Bruker str 44 og da strammer det ikke noen steder så føler meg ikke som 100 kg, men FY SØREN for et høyt tall. Gruer meg til første kontroll, er så redd for at legen skal si noe til meg..

Skrevet

96 nå og 173cm. Var 102 før jeg ble gravid...

Føler meg stor når jeg ser bilder av meg selv.. og noen ganger i hverdagen når jeg skal kjøpe klær...

Men føler meg ofte flott og sexy og.. har en kjæreste som er veldig flink til å bygge opp rundt dette.. det er veldig deilig.. Føler meg skikkelig fin som gravid nå og synes jeg er fin i speilen helt naken med stor gravidmage :)

Skrevet

heia jeg er 171 og er nå 92 kilo (uke 17)

da jeg var hos kontroll første gangen fikk jeg skikkelig sjokk, er jeg så tung. har bestandig hatet vekter så er svært skjelden at jeg veier meg. følte meg ikke så stor som vekta og bmi tilsvarer...

men har jo mine deppe dager, der alt bare er gale :D

Skrevet

jeg er 119 kilo nå og føler meg stor...kjedelig.

men jeg følte meg ikke stor før jeg kom oppmot 110 kilo, gikk liksom en grense der, men nå er alt bare drit og jeg gleder meg til at babyen skal kommr ut og jeg kan begynne å komme meg nedover på vektskalaen igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...